Hoppetaujenta Skrevet 10. november #228341 Del Skrevet 10. november Cid skrev (3 minutter siden): Ditt ord ja, ikke mitt Du har da ikke et Ord du? Ikke et ekte et i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. november #228342 Del Skrevet 10. november Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Du har da ikke et Ord du? Ikke et ekte et i alle fall. Kommer agentene for å undersøke nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. november #228343 Del Skrevet 10. november Ja, dette er et tema som må ryddes opp i. *de sniffer på Cid`s sokk og durer i vei* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. november #228344 Del Skrevet 10. november 🛖🔑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. november #228345 Del Skrevet 10. november Det er nok fornuftig. Jeg spiser frokost så lenge. Fornuftig det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. november #228346 Del Skrevet 10. november Ordet gleder seg til å bli pappa 👱🏼♂️👶🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november #228347 Del Skrevet 10. november Vi ønsker Ordet og alle sammen en finsøndag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november #228348 Del Skrevet 11. november Mandag. Vi takker hjerteligst og nå er det frokosttid. God dag til alle fra oss også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. november #228349 Del Skrevet 11. november Nå har ordet blitt pappa 👨🏼🍼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. november #228350 Del Skrevet 11. november Nå planlegger ordet dåp for ungen sin 👱🏼♂️👶🏼👩🏻⛪️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #228351 Del Skrevet 11. november Vi ønsker Ordet og alle sammen en finmandag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november #228352 Del Skrevet 11. november Cid er fullstendig på viddene....sammen med Lars Monsen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. november #228353 Del Skrevet 11. november Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Cid er fullstendig på viddene....sammen med Lars Monsen. Hva har han gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. november #228354 Del Skrevet 11. november Kjære julenissen I år har jeg vært et nogenlunde snill gutt/ pike- ord. Alt etter hvem du spør, men synes selv jeg har vært snill. Om De finner meg snill nok, så ønsker jeg meg følgende til jul. 1. Slutt på krig i Ukraina, Gaza og andre steder på denne jord med krig og uroligheter. 2. Slutt på hungersnød 3. At det ikke blir 3 verdenskrig. Jeg er et bekymret lite ord. Mvh Ordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. november #228355 Del Skrevet 11. november Sola de skrev (Akkurat nå): Kjære julenissen I år har jeg vært et nogenlunde snill gutt/ pike- ord. Alt etter hvem du spør, men synes selv jeg har vært snill. Om De finner meg snill nok, så ønsker jeg meg følgende til jul. 1. Slutt på krig i Ukraina, Gaza og andre steder på denne jord med krig og uroligheter. 2. Slutt på hungersnød 3. At det ikke blir 3 verdenskrig. Jeg er et bekymret lite ord. Mvh Ordet Vanskelig å lese lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #228356 Del Skrevet 11. november Vi ønsker Ordet og alle sammen en finmandagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november #228357 Del Skrevet 12. november ...og tirsdagsmorgen med frokost nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november #228358 Del Skrevet 12. november Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): ...og tirsdagsmorgen med frokost nå. Du svarte ikke 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november #228359 Del Skrevet 12. november Cid skrev (20 timer siden): Hva har han gjort? Er ikke han stort sett alltid på viddene da, bokstavelig talt? Cid skrev (20 minutter siden): Du svarte ikke 😜 Jo, nå så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november #228360 Del Skrevet 12. november Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Er ikke han stort sett alltid på viddene da, bokstavelig talt? Jo, nå så. Er han frieren din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå