Ciaran og Ciara Skrevet 8. november #228301 Del Skrevet 8. november Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden): Vi har en fin fredagskveld og knasker smash og en ny KIM`s som smakte krydder, men pregløst. og jeg har bevilget meg to B&J...og smattet litt på den med kjeks og peanøtt, men fant ikke helt ut av det. Rar smak for min gane. Skal jeg finne en is jeg ikke liker liksom? Smake mer må hun og lille Ordet hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november #228302 Del Skrevet 8. november Vi liker han derre Lewis Capaldis sanger og stemme. Ordet og Hoppe er samstemte der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november #228303 Del Skrevet 8. november Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Vi liker han derre Lewis Capaldis sanger og stemme. Ordet og Hoppe er samstemte der Vi er enige med deg og Ordet der vi Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november #228304 Del Skrevet 8. november Koselig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november #228305 Del Skrevet 8. november Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. november #228306 Del Skrevet 9. november Det er veldig mørkt ute i dag. Blir liksom ikke lyst. Ordet syns det er morsomt med nestennatta midt på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november #228307 Del Skrevet 9. november Hoppetaujenta skrev (15 timer siden): Vi liker han derre Lewis Capaldis sanger og stemme. Ordet og Hoppe er samstemte der Han er i fjern slekt med Peter Capaldis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november #228308 Del Skrevet 9. november Hoppetaujenta skrev (På 7.11.2024 den 11.23): Ordet er for ung for Anton uansett. Nå skal Hoppe ha lønsj og kaffe. Ordet liker faktisk eldre menn 👱🏼♂️🧔🏼♂️👨🏼👨🏻🧔🏾♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november #228309 Del Skrevet 9. november Vi ønsker Ordet og alle sammen en finlørdag.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. november #228310 Del Skrevet 9. november Cid skrev (24 minutter siden): Ordet liker faktisk eldre menn 👱🏼♂️🧔🏼♂️👨🏼👨🏻🧔🏾♂️ Bare julenissen og ingen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november #228311 Del Skrevet 9. november Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Bare julenissen og ingen andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november #228312 Del Skrevet 9. november Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Bare julenissen og ingen andre. De har sex? O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november #228313 Del Skrevet 9. november Nå har jeg og Ordet frontkollidert med en lastebil 🚍🚗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. november #228314 Del Skrevet 9. november Cid skrev (2 timer siden): De har sex? O: Bare i din skitne fantasi. Cid skrev (2 timer siden): Nå har jeg og Ordet ...ingen verdens ting faktisk... Ordet er hos meg det, så det er riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november #228315 Del Skrevet 9. november Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Bare i din skitne fantasi. Ordet er hos meg det, så det er riktig. Kommer Kjell bort til meg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november #228316 Del Skrevet 9. november Lille ordet i natt når det sov hos Hoppe og Anton, Anton snorker visst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. november #228317 Del Skrevet 9. november Cid skrev (1 time siden): Kommer Kjell bort til meg nå? Ja....nok et bevis på at du tenker mye på menn som skal komme etter deg. Cid skrev (25 minutter siden): Lille ordet i natt når det sov hos Hoppe og Anton, Anton snorker visst Jeg hadde forstått det om det hadde vært slik, for snorking er tortur....jeg liker heller ikke det, selv om jeg nok gjør det selv også...men da hlrer jeg det jo ikke. Surprise: Anton og Hoppe sover ikke sammen noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november #228318 Del Skrevet 9. november Vi ønsker Ordet og alle sammen en finlørdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. november #228319 Del Skrevet 9. november Vi takker og ønsker også dere en fin kveld og natt. Personlig ser jeg også frem til å legge meg. Som vanlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november #228320 Del Skrevet 9. november Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Vi takker og ønsker også dere en fin kveld og natt. Personlig ser jeg også frem til å legge meg. Som vanlig. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå