Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #228281 Del Skrevet 7 timer siden Halv fem på en torsdag og Ordet er mitt sitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #228282 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Halv fem på en torsdag og Ordet er mitt sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #228283 Del Skrevet 6 timer siden Tror C&C er opptatt i natt. - Ordet funderer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #228284 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Tror C&C er opptatt i natt. - Ordet funderer Ja vi er litt opptatte, så vi hoppet inn her med en gang vi fikk melding om ny post her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #228285 Del Skrevet 4 timer siden Da vet Ordet det og syns det er flott at dere stopper sokker, stryker eller setter opp lang handleliste til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 2 timer siden #228286 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Halv fem på en torsdag og Ordet er mitt sitt. det var nøyaktig da jeg gikk t køys, uten et Ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #228287 Del Skrevet 2 timer siden Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #228288 Del Skrevet 2 timer siden Baktus2024 skrev (5 minutter siden): det var nøyaktig da jeg gikk t køys, uten et Ord.. Jammen da har du sovet stille og rolig. Drømte du bra også kanskje? @Baktusbror 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #228289 Del Skrevet 2 timer siden Vi håper at alle sammen får en godtorsdag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #228290 Del Skrevet 1 time siden Om 20 dager så fyller ordet 22 år 👱🏼♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #228291 Del Skrevet 1 time siden Cid skrev (9 minutter siden): Om 20 dager så fyller ordet 22 år 👱🏼♂️ Nei, det er bare et usant rykte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 1 time siden #228292 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Jammen da har du sovet stille og rolig. Drømte du bra også kanskje? @Baktusbror mnja .host..kan ikke klage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 1 time siden #228293 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, det er bare et usant rykte. er du 21 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #228294 Del Skrevet 1 time siden Baktus2024 skrev (1 minutt siden): mnja .host..kan ikke klage DET er fint! Upåklagelige drømmer er der ikke for mange av. Jaffal ikke i min verden. Baktus2024 skrev (Akkurat nå): er du 21 ? Meg? Nei, bevares, det hadde tatt seg ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 1 time siden #228295 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): DET er fint! Upåklagelige drømmer er der ikke for mange av. Jaffal ikke i min verden. Meg? Nei, bevares, det hadde tatt seg ut. hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #228296 Del Skrevet 1 time siden Jeg er glad for at jeg ikke visste da jeg gikk på ungdomsskolen, det jeg vet og har erfart i dag. Sånn er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 minutter siden #228297 Del Skrevet 14 minutter siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei, det er bare et usant rykte. Er sant, ordet og kjæresten Anton skal feire i lag 👱🏼♂️💞👨🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 minutter siden #228298 Del Skrevet 9 minutter siden Ordet er for ung for Anton uansett. Nå skal Hoppe ha lønsj og kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå