Ciaran og Ciara Skrevet 1. november #228261 Del Skrevet 1. november Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det har blåst i bølger og noe er løst på min veranda...så stilnet det fullstendig i fem minutter og SÅ var det i gang igjen. Jeg er glad for at ikke jeg bor i selve nedslagsfeltet og sier tvi-tvi til dem som gjør det. Stakkars dyrene der ute. Cassidy Tvillingene synes at sterk vind kan være skikkelig skumle greier.🌬️🌬️😱😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november #228262 Del Skrevet 1. november Ja...jeg tror det er mange som får skader denne natta her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november #228263 Del Skrevet 1. november Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Ja...jeg tror det er mange som får skader denne natta her. Ja, Cassidy Tvillingene tror at det er mange som kommer til å få oversvømmelser i kjellerne sine vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. november #228264 Del Skrevet 2. november Jaja...Natt-Ordet er mitt i alle fall og vi legger oss igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november #228265 Del Skrevet 2. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jaja...Natt-Ordet er mitt i alle fall og vi legger oss igjen. Cassidy Tvillingene ønsker deg og Ordet en Godnatt videre Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. november #228266 Del Skrevet 4. november MandagsOrdet er mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november #228267 Del Skrevet 4. november Cassidy Tvillingene ønsker Ordet, Hoppe og alle sammen en finmandag.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. november #228268 Del Skrevet 4. november Det ble merkelig nok sol her i dag og +25 i solveggen. +4 i natt....og jeg har sett en null en natt også, så det blir nok glatt før en vet ordet av det. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november #228269 Del Skrevet 4. november Vi ønsker Ordet og alle sammen en finmandagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november #228270 Del Skrevet 5. november ....og en god tirsdagsmorgen også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november #228271 Del Skrevet 5. november Vi ønsker Ordet, Hoppe og alle sammen en fintirsdag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november #228272 Del Skrevet 6. november Nå har Anton kjørt på Ordet vet et uhell o: 👦🏼🚘👨🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november #228273 Del Skrevet 6. november Vi ønsker Ordet og alle sammen en finonsdag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. november #228274 Del Skrevet 6. november God "nonsdag" fra meg også.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november #228275 Del Skrevet 6. november Nå lurer ordet på hvordan en appelsin kan bli president. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. november #228276 Del Skrevet 6. november Helt sant det. Hvorfor har han ikke folk rundt seg som kan fortelle og lede bort fra orangepudderet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november #228277 Del Skrevet 6. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Helt sant det. Hvorfor har han ikke folk rundt seg som kan fortelle og lede bort fra orangepudderet? Er Lønneberget svært skuffet og opprørt i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. november #228278 Del Skrevet 6. november Ja, de tåler ham ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. november #228279 Del Skrevet 6. november Ordet og jeg syns den orange oppblåste snøffelen er en skikkelig snilefisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november #228280 Del Skrevet 6. november Vi ønsker Ordet og alle sammen en finonsdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå