Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober #228241 Del Skrevet 25. oktober Takk, hyggelig å høre og om jeg kaster i riktig retning så skal det vel bli en smak til deg også tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #228242 Del Skrevet 25. oktober Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Takk skulle jeg si fra lille vennen og vi fikk begge litt sjokk, for vi var sikre på at i dag var det torsdag og vi skulle bestille "mat og ting" til i morgen som var fredagen, men neida, så da blir det i morgen lørdag. Mat må`n ha uansett! ...og jeg stuper ikke gjerne ut i ny middag, men i morgen skjer det for første gang: Denne her. Cassidy Tvillingene synes at den der ser Digg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. oktober #228243 Del Skrevet 26. oktober Blir spennende å se...å smake...den gikk hurtig tom i min butikk i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. oktober #228244 Del Skrevet 26. oktober Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Blir spennende å se...å smake...den gikk hurtig tom i min butikk i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. oktober #228245 Del Skrevet 28. oktober Mitt ord! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. oktober #228246 Del Skrevet 28. oktober Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finmandagskveld.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 31. oktober #228247 Del Skrevet 31. oktober Ordet er veldig lei seg nå, for tante Hoppe er så streng, hun nekter ordet å gå knask eller knep. Ordet har bestemt seg for å Kalle Hoppe, for tante Strenge Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. oktober #228248 Del Skrevet 31. oktober Ta det med ro. Ingen sånn aktivitet her nei, men dere er alle onkler og tanter og fra nå av er det deres tur til å la Ordet komme trygt oig fullt av sukkerkliss gjennom kvelden. Herved er Ordet deres ansvar og glede. KOM HJEM KLOKKA TI SENEST! *strenga har talt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. oktober #228249 Del Skrevet 31. oktober Freyja Valkyrie skrev (4 timer siden): Ordet er veldig lei seg nå, for tante Hoppe er så streng, hun nekter ordet å gå knask eller knep. Ordet har bestemt seg for å Kalle Hoppe, for tante Strenge Hoppe. Jeg dro på butikken og kjøpte ordet litt godt som trøst 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. oktober #228250 Del Skrevet 31. oktober Cid skrev (30 minutter siden): Jeg dro på butikken og kjøpte ordet litt godt som trøst Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ta det med ro. Ingen sånn aktivitet her nei, men dere er alle onkler og tanter og fra nå av er det deres tur til å la Ordet komme trygt oig fullt av sukkerkliss gjennom kvelden. Herved er Ordet deres ansvar og glede. KOM HJEM KLOKKA TI SENEST! *strenga har talt* Freyja Valkyrie skrev (5 timer siden): Ordet er veldig lei seg nå, for tante Hoppe er så streng, hun nekter ordet å gå knask eller knep. Ordet har bestemt seg for å Kalle Hoppe, for tante Strenge Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. oktober #228251 Del Skrevet 31. oktober Cid er en veldig snill og hyggelig onkel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. oktober #228252 Del Skrevet 31. oktober Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Cid er en veldig snill og hyggelig onkel. Det er Cassidy Tvillingene helt enige i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. oktober #228253 Del Skrevet 31. oktober Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Cid er en veldig snill og hyggelig onkel. Ble ordet glad? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. oktober #228254 Del Skrevet 31. oktober Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 31. oktober #228255 Del Skrevet 31. oktober Cid skrev (1 time siden): Jeg dro på butikken og kjøpte ordet litt godt som trøst Nå ble du Ordets favoritt onkel 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. oktober #228256 Del Skrevet 31. oktober Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Nå ble du Ordets favoritt onkel Takk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. oktober #228257 Del Skrevet 31. oktober Cassidy Tvillingene ser at Ordet koser seg med snop nå.🍬🍬🍭🍭🍫🍫😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november #228258 Del Skrevet 1. november Freyja Valkyrie skrev (7 timer siden): Nå ble du Ordets favoritt onkel Det betyr at Ordet bare vil ha Cid til å lese nattahistorier og synge natta og godmorgensang for det, resten av livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november #228259 Del Skrevet 1. november Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det betyr at Ordet bare vil ha Cid til å lese nattahistorier og synge natta og godmorgensang for det, resten av livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november #228260 Del Skrevet 1. november Det har blåst i bølger og noe er løst på min veranda...så stilnet det fullstendig i fem minutter og SÅ var det i gang igjen. Jeg er glad for at ikke jeg bor i selve nedslagsfeltet og sier tvi-tvi til dem som gjør det. Stakkars dyrene der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå