Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober #228241 Del Skrevet 25. oktober Takk, hyggelig å høre og om jeg kaster i riktig retning så skal det vel bli en smak til deg også tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #228242 Del Skrevet 25. oktober Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Takk skulle jeg si fra lille vennen og vi fikk begge litt sjokk, for vi var sikre på at i dag var det torsdag og vi skulle bestille "mat og ting" til i morgen som var fredagen, men neida, så da blir det i morgen lørdag. Mat må`n ha uansett! ...og jeg stuper ikke gjerne ut i ny middag, men i morgen skjer det for første gang: Denne her. Cassidy Tvillingene synes at den der ser Digg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 08:38 #228243 Del Skrevet lørdag kl 08:38 Blir spennende å se...å smake...den gikk hurtig tom i min butikk i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 10:57 #228244 Del Skrevet lørdag kl 10:57 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Blir spennende å se...å smake...den gikk hurtig tom i min butikk i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet mandag kl 20:46 #228245 Del Skrevet mandag kl 20:46 Mitt ord! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 20:56 #228246 Del Skrevet mandag kl 20:56 Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finmandagskveld.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15 timer siden #228247 Del Skrevet 15 timer siden Ordet er veldig lei seg nå, for tante Hoppe er så streng, hun nekter ordet å gå knask eller knep. Ordet har bestemt seg for å Kalle Hoppe, for tante Strenge Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13 timer siden #228248 Del Skrevet 13 timer siden Ta det med ro. Ingen sånn aktivitet her nei, men dere er alle onkler og tanter og fra nå av er det deres tur til å la Ordet komme trygt oig fullt av sukkerkliss gjennom kvelden. Herved er Ordet deres ansvar og glede. KOM HJEM KLOKKA TI SENEST! *strenga har talt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #228249 Del Skrevet 10 timer siden Freyja Valkyrie skrev (4 timer siden): Ordet er veldig lei seg nå, for tante Hoppe er så streng, hun nekter ordet å gå knask eller knep. Ordet har bestemt seg for å Kalle Hoppe, for tante Strenge Hoppe. Jeg dro på butikken og kjøpte ordet litt godt som trøst 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10 timer siden #228250 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (30 minutter siden): Jeg dro på butikken og kjøpte ordet litt godt som trøst Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ta det med ro. Ingen sånn aktivitet her nei, men dere er alle onkler og tanter og fra nå av er det deres tur til å la Ordet komme trygt oig fullt av sukkerkliss gjennom kvelden. Herved er Ordet deres ansvar og glede. KOM HJEM KLOKKA TI SENEST! *strenga har talt* Freyja Valkyrie skrev (5 timer siden): Ordet er veldig lei seg nå, for tante Hoppe er så streng, hun nekter ordet å gå knask eller knep. Ordet har bestemt seg for å Kalle Hoppe, for tante Strenge Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #228251 Del Skrevet 10 timer siden Cid er en veldig snill og hyggelig onkel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10 timer siden #228252 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Cid er en veldig snill og hyggelig onkel. Det er Cassidy Tvillingene helt enige i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #228253 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Cid er en veldig snill og hyggelig onkel. Ble ordet glad? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #228254 Del Skrevet 9 timer siden Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 9 timer siden #228255 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (1 time siden): Jeg dro på butikken og kjøpte ordet litt godt som trøst Nå ble du Ordets favoritt onkel 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #228256 Del Skrevet 9 timer siden Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Nå ble du Ordets favoritt onkel Takk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #228257 Del Skrevet 9 timer siden Cassidy Tvillingene ser at Ordet koser seg med snop nå.🍬🍬🍭🍭🍫🍫😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #228258 Del Skrevet 1 time siden Freyja Valkyrie skrev (7 timer siden): Nå ble du Ordets favoritt onkel Det betyr at Ordet bare vil ha Cid til å lese nattahistorier og synge natta og godmorgensang for det, resten av livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #228259 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det betyr at Ordet bare vil ha Cid til å lese nattahistorier og synge natta og godmorgensang for det, resten av livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 46 minutter siden #228260 Del Skrevet 46 minutter siden Det har blåst i bølger og noe er løst på min veranda...så stilnet det fullstendig i fem minutter og SÅ var det i gang igjen. Jeg er glad for at ikke jeg bor i selve nedslagsfeltet og sier tvi-tvi til dem som gjør det. Stakkars dyrene der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå