Cid Skrevet 22. oktober #228201 Del Skrevet 22. oktober Nå er ordet hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober #228202 Del Skrevet 22. oktober Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en fintirsdag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober #228203 Del Skrevet 22. oktober Takk, skulle jeg si, men lille Ordet er sjokkert over å høre at Kongen skal til utlandet igjen. Han gir seg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. oktober #228204 Del Skrevet 22. oktober Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Takk, skulle jeg si, men lille Ordet er sjokkert over å høre at Kongen skal til utlandet igjen. Han gir seg ikke. Han vil vel leve livet og ikke bare legge seg ned i en seng og ikke gjøre noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. oktober #228205 Del Skrevet 22. oktober Ordet er glad i sin Onkel Durek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober #228206 Del Skrevet 22. oktober Cid skrev (4 minutter siden): Han vil vel leve livet og ikke bare legge seg ned i en seng og ikke gjøre noe. Mye å finne på i norge skulle jeg mener. Cid skrev (Akkurat nå): Ordet er glad stort sett. Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. oktober #228207 Del Skrevet 22. oktober Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Mye å finne på i norge skulle jeg mener. Nettopp! Som å besøke Lønneberget? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober #228208 Del Skrevet 22. oktober For`sempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober #228209 Del Skrevet 22. oktober Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober #228210 Del Skrevet 23. oktober Mitt fine Ord på en bra onsdagsettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. oktober #228211 Del Skrevet 23. oktober Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finonsdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. oktober #228212 Del Skrevet 23. oktober Om litt under 1 måned så er Ordet myndig, da kan det kjøpe røyk og øl 👱🏼♂️🚬🍺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. oktober #228213 Del Skrevet 23. oktober Cassidy Tvillingene ser at det skrives tull og tøys og fjas her inne nå.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober #228214 Del Skrevet 24. oktober Ordet mitt vet at det må være hos dere noen timer, for jeg har ting å gjøre som er veldig viktige og da kan ikke Ordet mitt bli med. Hvem vil passe på det og fore det regelmessig for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. oktober #228215 Del Skrevet 24. oktober Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ordet mitt vet at det må være hos dere noen timer, for jeg har ting å gjøre som er veldig viktige og da kan ikke Ordet mitt bli med. Hvem vil passe på det og fore det regelmessig for meg? Jeg kan passe på det, ordet får lov til å søke på alt mulig skeptisk på nettet, røyke og drikke men det er jo nesten myndig så 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober #228216 Del Skrevet 24. oktober Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober #228217 Del Skrevet 24. oktober *Hoppe røsker ut all el-tilgang til Cid og Ordet. Du får ikke passe det for meg! * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober #228218 Del Skrevet 24. oktober Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): *Hoppe røsker ut all el-tilgang til Cid og Ordet. Du får ikke passe det for meg! * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. oktober #228219 Del Skrevet 24. oktober Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): *Hoppe røsker ut all el-tilgang til Cid og Ordet. Du får ikke passe det for meg! * 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober #228220 Del Skrevet 24. oktober Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en Godnatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå