Cid Skrevet 21. oktober #228181 Del Skrevet 21. oktober Ordet er myndig om noen uker 👱🏼♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober #228182 Del Skrevet 21. oktober Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Gleder meg til kvelden, for da skal jeg se videre på islandsk krim som de tar bort fra netflix i starten av neste mnd. Liker dystre islandske ting. Så skal jeg fortsette på den danske "Borgen", som jeg har glemt lenge. Blir litt stresset av alle politiske "vennskap og krangler, men får forsøke å få den ferdig sett. Så at det skulle komme en del nytt og gammelt der inne, så vinteren blir i netflix` ånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. oktober #228183 Del Skrevet 21. oktober Cid skrev (4 minutter siden): Ordet er nydelig om noen uker Nei, det er det hele året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. oktober #228184 Del Skrevet 21. oktober Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nei, det er det hele året! Er Kjell etter meg hele året? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. oktober #228185 Del Skrevet 21. oktober Ordet har blitt adoptert bort til Martha og Durek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober #228186 Del Skrevet 21. oktober Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Nei, det er det hele året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. oktober #228187 Del Skrevet 21. oktober Siste ord er sagt og lagt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. oktober #228188 Del Skrevet 21. oktober Irak skrev (19 minutter siden): Siste ord er sagt og lagt 😂 Lagt i håndjern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober #228189 Del Skrevet 21. oktober Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finmandagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. oktober #228190 Del Skrevet 21. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Lagt i håndjern. Hvor er nøkkelen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. oktober #228191 Del Skrevet 21. oktober Irak skrev (1 minutt siden): Hvor er nøkkelen da? Svelget ikke du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. oktober #228192 Del Skrevet 21. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Svelget ikke du den? Opps 🫣🤯. Det hadde jeg glemt 😉. Har du en ekstra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. oktober #228193 Del Skrevet 21. oktober Irak skrev (7 minutter siden): Opps 🫣🤯. Det hadde jeg glemt 😉. Har du en ekstra? @Hoppetaujenta har men hun er den som anmeldte ordet så 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober #228194 Del Skrevet 21. oktober Cassidy Tvillingene ser at Ordet spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 21. oktober #228195 Del Skrevet 21. oktober Irak skrev (2 timer siden): Opps 🫣🤯. Det hadde jeg glemt 😉. Har du en ekstra? Dr. Ops til tjeneste Nøkkel på avveie sa du, sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 21. oktober #228196 Del Skrevet 21. oktober Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ser at Ordet spiser kveldsmat nå. Hva slags herlig kveldsmat har dere stelt i stand til Ordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober #228197 Del Skrevet 21. oktober Dr. Ops skrev (16 minutter siden): Hva slags herlig kveldsmat har dere stelt i stand til Ordet? Cassidy Tvillingene har lagd ostesmørbrød til Ordet.🧀🧀🥪🥪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober #228198 Del Skrevet 21. oktober Dr. Ops skrev (18 minutter siden): Dr. Ops til tjeneste Nøkkel på avveie sa du, sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 22. oktober #228199 Del Skrevet 22. oktober Tommel opp for Eleanore Brown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasp Skrevet 22. oktober #228200 Del Skrevet 22. oktober Tar ordet for å si at jeg egentlig ikke skjønner denne tråden?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå