Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober #228121 Del Skrevet 17. oktober Ja til begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. oktober #228122 Del Skrevet 17. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja til begge deler. Hørte du på One Direction? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober #228123 Del Skrevet 17. oktober Ikke med vilje. Kanskje hvis det var en hit på radioen. Hvilken var deres største...eller din egen favoritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. oktober #228124 Del Skrevet 17. oktober Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ikke med vilje. Kanskje hvis det var en hit på radioen. Hvilken var deres største...eller din egen favoritt? Dette er favoritten min, synes musikkvideoen er så fin ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober #228125 Del Skrevet 17. oktober Takk for den. Aldri hørt før, eller sett andre enn han med det lengste håret...Styles? Harry? Ser at de hver for seg har slikt som folk lar seg sjarmere av. Søt liten sang med en vri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. oktober #228126 Del Skrevet 17. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Takk for den. Aldri hørt før, eller sett andre enn han med det lengste håret...Styles? Harry? Ser at de hver for seg har slikt som folk lar seg sjarmere av. Søt liten sang med en vri. Tragisk ungt slutt på livet da håper at der er folk som tar vare på sønnen og eksen hans i tiden framover, må være brutalt å miste en forelder bare 7 år gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober #228127 Del Skrevet 17. oktober Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdagskveld.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. oktober #228128 Del Skrevet 17. oktober Ordet har laget en sang om seg selv; Jeg heter Ordet Brumm Et lite ord på kåge Tralalalala bom Jeg heter Ordet Brumm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober #228129 Del Skrevet 17. oktober jukkapalme skrev (7 minutter siden): Ordet har laget en sang om seg selv; Jeg heter Ordet Brumm Et lite ord på kåge Tralalalala bom Jeg heter Ordet Brumm Cassidy Tvillingene Digger den sangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober #228130 Del Skrevet 18. oktober Det er slik en glede som stråler fra hele ansiktet når den fremføres med en liten ukulele som ikke kan spilles på sånn egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #228131 Del Skrevet 18. oktober Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det er slik en glede som stråler fra hele ansiktet når den fremføres med en liten ukulele som ikke kan spilles på sånn egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober #228132 Del Skrevet 18. oktober Gleden ved å skuespille og late som at en kan noe...den er av verdi den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober #228133 Del Skrevet 18. oktober Nå peker Ordet mitt på munnen sin og foreslår nattmat. Skal vi det da, tenker jeg. Jeg vil gjerne sove to timer og så blir det frokost. Tror faktisk at vi gjør det slik. Vi forsøker søvn. Kos dere i stillheten på forumene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #228134 Del Skrevet 18. oktober Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Gleden ved å skuespille og late som at en kan noe...den er av verdi den også. Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nå peker Ordet mitt på munnen sin og foreslår nattmat. Skal vi det da, tenker jeg. Jeg vil gjerne sove to timer og så blir det frokost. Tror faktisk at vi gjør det slik. Vi forsøker søvn. Kos dere i stillheten på forumene. Cassidy Tvillingene ønsker deg og Ordet en Godnatt videre Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober #228135 Del Skrevet 18. oktober Hoppeti-Hopp...jeg har sovet greit litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. oktober #228136 Del Skrevet 18. oktober Nå får Anton Ordet til å le. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. oktober #228137 Del Skrevet 18. oktober Cid skrev (22 timer siden): Ordet er lei seg over One Direction dødsfallet Tror jeg bare har hørt night changes, what makes you beautiful av dem som band, hvertfall som jeg likte. Liker musikken til Harry Styles og Niall Horan som enkeltartister. Trist skjebnen til unge mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober #228138 Del Skrevet 18. oktober Cid skrev (1 time siden): Nå får Anton Ordet til å le. Jeg liker sånn riktig god barnelatter som kommer innenfra og er ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. oktober #228139 Del Skrevet 18. oktober Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Jeg liker sånn riktig god barnelatter som kommer innenfra og er ekte. Mye bedre enn å skremme de synes jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober #228140 Del Skrevet 18. oktober 100% riktig Barn skal ha det godt. Dyr også. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå