Cid Skrevet 14. oktober #228101 Del Skrevet 14. oktober Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Gollum i Ringenes Herre snakker sånn. = Egg på skiva Egg på skiva? Hva slags språk er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. oktober #228102 Del Skrevet 14. oktober Ordet gleder seg veldig til å bli 18 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober #228103 Del Skrevet 14. oktober Cid skrev (3 timer siden): Egg på skiva? Hva slags språk er det? ? Spiser du ikke egg kuttet opp i skiver og har som pålegg på brødskiver? Jeg liker det. Cid skrev (2 timer siden): Ordet gleder seg veldig til å bli 8 år. Ja, men det er jo kjempelenge til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. oktober #228104 Del Skrevet 14. oktober Hoppetaujenta skrev (44 minutter siden): ? Spiser du ikke egg kuttet opp i skiver og har som pålegg på brødskiver? Jeg liker det. Ja, men det er jo kjempelenge til. Mener språket du refererte til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. oktober #228105 Del Skrevet 14. oktober Hoppetaujenta skrev (1 time siden): ? Spiser du ikke egg kuttet opp i skiver og har som pålegg på brødskiver? Jeg liker det. Ja, men det er jo kjempelenge til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. oktober #228106 Del Skrevet 15. oktober Vi forstår ikke helt hva @Cid mener oppi her, men Ordet er mitt og vi er fornøyd med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober #228107 Del Skrevet 15. oktober Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Vi forstår ikke helt hva @Cid mener oppi her, men Ordet er mitt og vi er fornøyd med det. Jeg som ikke forstår deg 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. oktober #228108 Del Skrevet 15. oktober Cid skrev (2 timer siden): Jeg som ikke forstår deg 😜 Ånei. Er jeg et uklart vesen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober #228109 Del Skrevet 15. oktober Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Ånei. Er jeg et uklart vesen i dag? Kanskje hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. oktober #228110 Del Skrevet 15. oktober Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. oktober #228111 Del Skrevet 15. oktober Takker og samme til dere to. Må ordne litt konsentrert fra nå og noen timer fremover, så vi snakkes senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. oktober #228112 Del Skrevet 15. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Takker og samme til dere to. Må ordne litt konsentrert fra nå og noen timer fremover, så vi snakkes senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober #228113 Del Skrevet 16. oktober Jaja...da har jeg spist økologiske druer og de smakte...akkurat det samme som de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. oktober #228114 Del Skrevet 16. oktober Myndig ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. oktober #228115 Del Skrevet 16. oktober Født i 2006. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. oktober #228116 Del Skrevet 16. oktober Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jaja...da har jeg spist økologiske druer og de smakte...akkurat det samme som de andre. Cassidy Tvillingene har også spist økologiske druer, og vi er helt enige med deg der.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober #228117 Del Skrevet 17. oktober Vi tror at det kan være trådstarter som er født den datoen og året. Vi er enige med oss selv, for lille vennen er det jaffal ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober #228118 Del Skrevet 17. oktober Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Vi tror at det kan være trådstarter som er født den datoen og året. Vi er enige med oss selv, for lille vennen er det jaffal ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. oktober #228119 Del Skrevet 17. oktober Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden): Vi tror at det kan være trådstarter som er født den datoen og året. Vi er enige med oss selv, for lille vennen er det jaffal ikke. Er dyrene våkne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. oktober #228120 Del Skrevet 17. oktober Ordet er lei seg over One Direction dødsfallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå