Cid Skrevet 10. oktober #228021 Del Skrevet 10. oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #228022 Del Skrevet 10. oktober Cassidy Tvillingene gjetter at Ordet skal spise en Godfrokost i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #228023 Del Skrevet 10. oktober Jeg skal tenke litt på saken når jeg nå forsøker en times søvn før jeg skal opp på ordentlig. God morgen videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #228024 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg skal tenke litt på saken når jeg nå forsøker en times søvn før jeg skal opp på ordentlig. God morgen videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. oktober #228025 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg er en dyrehvisker og stiller i særklasse. DET er veldig fint på bilder, men mye støv, skitt og HØY LYD i virkeligheten. Ordet gidder ikke å stelle dem... Det er meeget bekymringsverdig skal jeg si deg. Borte bra, men gjemme best? Neida, vi er her. Veldig bra, for det virker litt slunkent i det siste syns jeg. Da får de inviteres inn til tante @Sola de for hun har varmeanlegg som det er futt i, godt og varmt i alle rom. God plass i senga hennes også. En snill slange åler seg opp fra fotenden og sssss....smiler mot henne. Over alt er det redd for det, for det er mange demoner og sånn på leit etter en rømling. Det er et flinkt lite Ord som kan pusse selv. Med litt hjelp av meg. Ingen slimåler med sine slanger, kommer opp i min seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #228026 Del Skrevet 10. oktober Sola de skrev (35 minutter siden): Ingen slimåler med sine slanger, kommer opp i min seng Jammen de er snille og greie, søker bare et varmt og hyggelig sted de kan søke ly. Biter ikke. Det kan hende at ei av dem er svanger og så tyter det ut titalls små babyslanger, men de er heller ikke farlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. oktober #228027 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jammen de er snille og greie, søker bare et varmt og hyggelig sted de kan søke ly. Biter ikke. Det kan hende at ei av dem er svanger og så tyter det ut titalls små babyslanger, men de er heller ikke farlige. Tante Sola kan få låne katten min. Den tar seg av slanger av alle slag. Den menneskelige sorten biter og klorer den, så de rømmer på dør, mens de andre spiser den som snacks - Ordet Mener å ha lest her at noen hadde en katt som spiste stålorm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #228028 Del Skrevet 10. oktober Det har jeg heldigvis ikke hørt noe om. Kan det ha vært stålull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #228029 Del Skrevet 10. oktober Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #228030 Del Skrevet 10. oktober Takk skulle jeg si fra lille vennen og...fra meg også. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #228031 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Takk skulle jeg si fra lille vennen og...fra meg også. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #228032 Del Skrevet 10. oktober Er det helg nå, spør vennen stadig vekk og jeg tenker at det hadde vært fint jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #228033 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Er det helg nå, spør vennen stadig vekk og jeg tenker at det hadde vært fint jeg også. Cassidy Tvillingene sier at det er helg, for helgen begynner på torsdager for oss. For vi spiser Fish and Chips på torsdager, og da starter helgen for oss.🐟🐟🍟🍟🥤🥤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober #228034 Del Skrevet 11. oktober Helge-Ordet er mitt og nå er det frokost her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. oktober #228035 Del Skrevet 11. oktober Ordet sover av seg rusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober #228036 Del Skrevet 11. oktober Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finfredag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. oktober #228037 Del Skrevet 11. oktober Ordet skal bli pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober #228038 Del Skrevet 11. oktober Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finfredagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #228039 Del Skrevet 12. oktober Takk og det samme til C&C...og Cid får ikke lørdagsgodterier. Han lyver for mye. Ordet er mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. oktober #228040 Del Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Takk og det samme til C&C...og Cid får ikke lørdagsgodterier. Han lyver for mye. Ordet er mitt! Neeei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå