Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden):

Kun for ei uke, for eierne skulle på ferie. Ikke forsøk deg på å snike inn et levende dyr i husholdningen, lille venn. :fy: 

:klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (2 timer siden):

Ordet har IKKE fått seg en undulat. 

Stemmer. Det er nok en familie som skulle på høstferie. 

Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden):

Cassidy Tvillingene gjetter at Ordet sover nå.:gjesp::gjesp::sover::sover:

Ja, faktisk. Tror det er trett av å forsøke å grine seg til å få egne dyr i massevis, men Hoppe er streng der. :fy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Kun for ei uke, for eierne skulle på ferie. Ikke forsøk deg på å snike inn et levende dyr i husholdningen, lille venn. :fy: 

Å, det var ikke det du sa, da du fikk lille pusen opp i senga di i morges. Du sa velkommen til ditt for alltid hjem! Så det så - lille pus og Ordet. Mjaaaau! :katt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 timer siden):

Å, det var ikke det du sa, da du fikk lille pusen opp i senga di i morges. Du sa velkommen til ditt for alltid hjem! Så det så - lille pus og Ordet. Mjaaaau! :katt:

😻😻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Stemmer. Det er nok en familie som skulle på høstferie. 

Ja, faktisk. Tror det er trett av å forsøke å grine seg til å få egne dyr i massevis, men Hoppe er streng der. :fy: 

:klappe::klappe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og hoppen visste ikke sine arme råd. Hun ba Ordet om å lufte. Det hun ikke visste var at Ordet hadde invitert alt som kunne fly, krype og gå. Et vepsebol her, en rottefamilie der, mus, der. Måker, kråker, spurv, husfluer i tillegg til katten. Det lurveleven det var med katten høyt og lavt løpende etter alt sammen. Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooordet!!!!!! Din forrømmande unge ropte hun så de hørte henne til og med på månen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finonsdagskveld.👨‍🦰👩‍🦰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

:lete: Er det trygt å komme fram fra gjemmeplassen min? - Ordet. 

Alle har dratt hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ser at Ordet spiser kveldsmat nå.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Alle har dratt hjem. 

Så bra. Tante hoppe ble så sinna, jeg aldri har sett henne! :sjokkert: Ville jo bare at alle dyrene skulle få komme inn i varmen, da det var så kaldt ute :sjenert:- Ordet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (4 minutter siden):

Så bra. Tante hoppe ble så sinna, jeg aldri har sett henne! :sjokkert: Ville jo bare at alle dyrene skulle få komme inn i varmen, da det var så kaldt ute :sjenert:- Ordet

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (13 minutter siden):

Nå er ordet redd for å få juling hjemme 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cassidy Tvillingene ser at Ordet pusser tennene nå.:tannpuss::tannpuss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (19 timer siden):

Å, det var ikke det du sa, da du fikk lille pusen opp i senga di i morges.
Du sa velkommen til ditt for alltid hjem! Så det så - lille pus og Ordet. Mjaaaau! :katt:

Jeg er en dyrehvisker og stiller i særklasse. :jolie: 

Cid skrev (15 timer siden):

Nå har ordet adoptert 3 papegøyer 🦜🦜🦜

DET er veldig fint på bilder, men mye støv, skitt og HØY LYD i virkeligheten. :grine: Ordet gidder ikke å stelle dem...

Sola de skrev (13 timer siden):

Ja, og hoppen visste ikke sine arme råd. Hun ba Ordet om å lufte. Det hun ikke visste var at Ordet hadde invitert alt som kunne fly, krype og gå. Et vepsebol her, en rottefamilie der, mus, der. Måker, kråker, spurv, husfluer i tillegg til katten. Det lurveleven det var med katten høyt og lavt løpende etter alt sammen. Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooordet!!!!!! Din forrømmande unge ropte hun så de hørte henne til og med på månen.

Det er meeget bekymringsverdig skal jeg si deg. :jolie: 

Sola de skrev (7 timer siden):

:lete: Er det trygt å komme fram fra gjemmeplassen min? - Ordet. 

Borte bra, men gjemme best? :fnise: 

Cid skrev (7 timer siden):

Alle har dratt hjem. 

Neida, vi er her. :) 

Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden):

Cassidy Tvillingene ser at Ordet spiser kveldsmat nå.:spise::spise:

Veldig bra, for det virker litt slunkent i det siste syns jeg.  :klo: 

Sola de skrev (7 timer siden):

Da får de inviteres inn til tante @Sola de for hun har varmeanlegg som det er futt i, godt og varmt i alle rom.
God plass i senga hennes også. :fnise:  En snill slange åler seg opp fra fotenden og sssss....smiler mot henne. 

Cid skrev (6 timer siden):

Nå er ordet redd for å få juling hjemme 😕 

Over alt er det redd for det, for det er mange demoner og sånn på leit etter en rømling. :plystre:

Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden):

Cassidy Tvillingene ser at Ordet pusser tennene nå.:tannpuss::tannpuss:

Det er et flinkt lite Ord som kan pusse selv. :nikke:  Med litt hjelp av meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Jeg er en dyrehvisker og stiller i særklasse. :jolie: 

DET er veldig fint på bilder, men mye støv, skitt og HØY LYD i virkeligheten. :grine: Ordet gidder ikke å stelle dem...

Det er meeget bekymringsverdig skal jeg si deg. :jolie: 

Borte bra, men gjemme best? :fnise: 

Neida, vi er her. :) 

Veldig bra, for det virker litt slunkent i det siste syns jeg.  :klo: 

Da får de inviteres inn til tante @Sola de for hun har varmeanlegg som det er futt i, godt og varmt i alle rom.
God plass i senga hennes også. :fnise:  En snill slange åler seg opp fra fotenden og sssss....smiler mot henne. 

Over alt er det redd for det, for det er mange demoner og sånn på leit etter en rømling. :plystre:

Det er et flinkt lite Ord som kan pusse selv. :nikke:  Med litt hjelp av meg. 

Cassidy Tvillingene synes at det er fint å tenke på at Ordet har deg Hoppe til å passe på seg.:klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg føler meg litt kallet, men jeg liker at flere ser etter det i hverdagen. Tantejenta og onkelgutten. Nytt navn her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...