Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober #227981 Del Skrevet 9. oktober Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): Kun for ei uke, for eierne skulle på ferie. Ikke forsøk deg på å snike inn et levende dyr i husholdningen, lille venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober #227982 Del Skrevet 9. oktober Ordet har fått seg en undulat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober #227983 Del Skrevet 9. oktober Cassidy Tvillingene gjetter at Ordet sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober #227984 Del Skrevet 9. oktober Cid skrev (2 timer siden): Ordet har IKKE fått seg en undulat. Stemmer. Det er nok en familie som skulle på høstferie. Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Ordet sover nå. Ja, faktisk. Tror det er trett av å forsøke å grine seg til å få egne dyr i massevis, men Hoppe er streng der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. oktober #227985 Del Skrevet 9. oktober Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Kun for ei uke, for eierne skulle på ferie. Ikke forsøk deg på å snike inn et levende dyr i husholdningen, lille venn. Å, det var ikke det du sa, da du fikk lille pusen opp i senga di i morges. Du sa velkommen til ditt for alltid hjem! Så det så - lille pus og Ordet. Mjaaaau! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober #227986 Del Skrevet 9. oktober Sola de skrev (3 timer siden): Å, det var ikke det du sa, da du fikk lille pusen opp i senga di i morges. Du sa velkommen til ditt for alltid hjem! Så det så - lille pus og Ordet. Mjaaaau! 😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober #227987 Del Skrevet 9. oktober Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Stemmer. Det er nok en familie som skulle på høstferie. Ja, faktisk. Tror det er trett av å forsøke å grine seg til å få egne dyr i massevis, men Hoppe er streng der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober #227988 Del Skrevet 9. oktober Nå har ordet adoptert 3 papegøyer 🦜🦜🦜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. oktober #227989 Del Skrevet 9. oktober Ja, og hoppen visste ikke sine arme råd. Hun ba Ordet om å lufte. Det hun ikke visste var at Ordet hadde invitert alt som kunne fly, krype og gå. Et vepsebol her, en rottefamilie der, mus, der. Måker, kråker, spurv, husfluer i tillegg til katten. Det lurveleven det var med katten høyt og lavt løpende etter alt sammen. Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooordet!!!!!! Din forrømmande unge ropte hun så de hørte henne til og med på månen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober #227990 Del Skrevet 9. oktober Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finonsdagskveld.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. oktober #227991 Del Skrevet 9. oktober Er det trygt å komme fram fra gjemmeplassen min? - Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober #227992 Del Skrevet 9. oktober Sola de skrev (1 minutt siden): Er det trygt å komme fram fra gjemmeplassen min? - Ordet. Alle har dratt hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober #227993 Del Skrevet 9. oktober Cassidy Tvillingene ser at Ordet spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. oktober #227994 Del Skrevet 9. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Alle har dratt hjem. Så bra. Tante hoppe ble så sinna, jeg aldri har sett henne! Ville jo bare at alle dyrene skulle få komme inn i varmen, da det var så kaldt ute - Ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober #227995 Del Skrevet 9. oktober Sola de skrev (4 minutter siden): Så bra. Tante hoppe ble så sinna, jeg aldri har sett henne! Ville jo bare at alle dyrene skulle få komme inn i varmen, da det var så kaldt ute - Ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober #227996 Del Skrevet 9. oktober Sola de skrev (13 minutter siden): Så bra. Tante hoppe ble så sinna, jeg aldri har sett henne! Ville jo bare at alle dyrene skulle få komme inn i varmen, da det var så kaldt ute - Ordet Nå er ordet redd for å få juling hjemme 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober #227997 Del Skrevet 9. oktober Cassidy Tvillingene ser at Ordet pusser tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #227998 Del Skrevet 10. oktober Sola de skrev (19 timer siden): Å, det var ikke det du sa, da du fikk lille pusen opp i senga di i morges. Du sa velkommen til ditt for alltid hjem! Så det så - lille pus og Ordet. Mjaaaau! Jeg er en dyrehvisker og stiller i særklasse. Cid skrev (15 timer siden): Nå har ordet adoptert 3 papegøyer 🦜🦜🦜 DET er veldig fint på bilder, men mye støv, skitt og HØY LYD i virkeligheten. Ordet gidder ikke å stelle dem... Sola de skrev (13 timer siden): Ja, og hoppen visste ikke sine arme råd. Hun ba Ordet om å lufte. Det hun ikke visste var at Ordet hadde invitert alt som kunne fly, krype og gå. Et vepsebol her, en rottefamilie der, mus, der. Måker, kråker, spurv, husfluer i tillegg til katten. Det lurveleven det var med katten høyt og lavt løpende etter alt sammen. Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooordet!!!!!! Din forrømmande unge ropte hun så de hørte henne til og med på månen. Det er meeget bekymringsverdig skal jeg si deg. Sola de skrev (7 timer siden): Er det trygt å komme fram fra gjemmeplassen min? - Ordet. Borte bra, men gjemme best? Cid skrev (7 timer siden): Alle har dratt hjem. Neida, vi er her. Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene ser at Ordet spiser kveldsmat nå. Veldig bra, for det virker litt slunkent i det siste syns jeg. Sola de skrev (7 timer siden): Så bra. Tante hoppe ble så sinna, jeg aldri har sett henne! Ville jo bare at alle dyrene skulle få komme inn i varmen, da det var så kaldt ute - Ordet Da får de inviteres inn til tante @Sola de for hun har varmeanlegg som det er futt i, godt og varmt i alle rom. God plass i senga hennes også. En snill slange åler seg opp fra fotenden og sssss....smiler mot henne. Cid skrev (6 timer siden): Nå er ordet redd for å få juling hjemme 😕 Over alt er det redd for det, for det er mange demoner og sånn på leit etter en rømling. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene ser at Ordet pusser tennene nå. Det er et flinkt lite Ord som kan pusse selv. Med litt hjelp av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #227999 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Jeg er en dyrehvisker og stiller i særklasse. DET er veldig fint på bilder, men mye støv, skitt og HØY LYD i virkeligheten. Ordet gidder ikke å stelle dem... Det er meeget bekymringsverdig skal jeg si deg. Borte bra, men gjemme best? Neida, vi er her. Veldig bra, for det virker litt slunkent i det siste syns jeg. Da får de inviteres inn til tante @Sola de for hun har varmeanlegg som det er futt i, godt og varmt i alle rom. God plass i senga hennes også. En snill slange åler seg opp fra fotenden og sssss....smiler mot henne. Over alt er det redd for det, for det er mange demoner og sånn på leit etter en rømling. Det er et flinkt lite Ord som kan pusse selv. Med litt hjelp av meg. Cassidy Tvillingene synes at det er fint å tenke på at Ordet har deg Hoppe til å passe på seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #228000 Del Skrevet 10. oktober Ja, jeg føler meg litt kallet, men jeg liker at flere ser etter det i hverdagen. Tantejenta og onkelgutten. Nytt navn her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå