Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

De lå på deg og sugde energi fra deg, alle dyrene, demonene og enkelte mennesker. Derfor du er svett sikkert. 

Det var bedre ja. :) 

Takker for det og det samme til dere begge. :klem2:🤗

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser litt for fort i tråder noen ganger :fnise: Leste hoppen ville ligge og suge :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene håper at alle sammen har en finlørdagskveld.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (11 timer siden):

Jeg leser litt for fort i tråder noen ganger :fnise: Leste hoppen ville ligge og suge :ler:

:sjokkert: ...det er det verste jeg har lest noen gang og jeg trodde ikke at @Sola de skrev slikt på et forum?!? :dåne: 

Nå må jeg ha en kopp sterk kaffe for å komme meg litt igjen. :kaffekopp: :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

:sjokkert: ...det er det verste jeg har lest noen gang og jeg trodde ikke at @Sola de skrev slikt på et forum?!? :dåne: 

:trøst: Ikke hun heller..

Lille Ordet mitt er helt sjokkert og står med store øyne og holder seg for ørene sine.

God morgen :klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå hørte jeg at det sto inne på lekerommet, foran speilet...og sa repetisjoner på hva Sola sa. :sjokkblå: Det husker godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden):

Nå hørte jeg at det sto inne på lekerommet, foran speilet...og sa repetisjoner på hva Sola sa. :sjokkblå: Det husker godt.

Lille speil på veggen der, hvem er vakreste ordet i verden der, det er deg mitt ord fikk det til svar :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et spesialspeil med de ønskede svar innspilt usynlig. :fnise:  Står ofte foran der jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg kjøpte et spesialspeil med de ønskede svar innspilt usynlig. :fnise:  Står ofte foran der jeg...

Et slikt man kunne hatt. Dager man føler man ser ut som et dass. Looking good, se på den skreppa der, så fin du er i dag. Så vakker du er. Bare masse superlativer. Det hadde gjort seg :nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (15 timer siden):

Suge hva? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finsøndag.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det og nå logger jeg av. Lang økt nå og ryggen må sitte godt og mykt. :farvel: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (46 minutter siden):

Takker for det og nå logger jeg av. Lang økt nå og ryggen må sitte godt og mykt. :farvel: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (12 minutter siden):

:katt:

Seeeee! jeg har fått meg katt!- Ordet

😻😻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (6 timer siden):

:katt:

Seeeee! jeg har fått LÅNE meg katt!- Ordet

Kun for ei uke, for eierne skulle på ferie. Ikke forsøk deg på å snike inn et levende dyr i husholdningen, lille venn. :fy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...