Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (På 5.10.2024 den 13.04):

De lå på deg og sugde energi fra deg, alle dyrene, demonene og enkelte mennesker. Derfor du er svett sikkert. 

Det var bedre ja. :) 

Takker for det og det samme til dere begge. :klem2:🤗

Ekspander  

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene håper at alle sammen har en finlørdagskveld.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (På 5.10.2024 den 17.58):

Jeg leser litt for fort i tråder noen ganger :fnise: Leste hoppen ville ligge og suge :ler:

Ekspander  

:sjokkert: ...det er det verste jeg har lest noen gang og jeg trodde ikke at @Sola de skrev slikt på et forum?!? :dåne: 

Nå må jeg ha en kopp sterk kaffe for å komme meg litt igjen. :kaffekopp: :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 6.10.2024 den 5.12):

:sjokkert: ...det er det verste jeg har lest noen gang og jeg trodde ikke at @Sola de skrev slikt på et forum?!? :dåne: 

Ekspander  

:trøst: Ikke hun heller..

Lille Ordet mitt er helt sjokkert og står med store øyne og holder seg for ørene sine.

God morgen :klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå hørte jeg at det sto inne på lekerommet, foran speilet...og sa repetisjoner på hva Sola sa. :sjokkblå: Det husker godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 6.10.2024 den 7.30):

Nå hørte jeg at det sto inne på lekerommet, foran speilet...og sa repetisjoner på hva Sola sa. :sjokkblå: Det husker godt.

Ekspander  

Lille speil på veggen der, hvem er vakreste ordet i verden der, det er deg mitt ord fikk det til svar :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et spesialspeil med de ønskede svar innspilt usynlig. :fnise:  Står ofte foran der jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 6.10.2024 den 8.05):

Jeg kjøpte et spesialspeil med de ønskede svar innspilt usynlig. :fnise:  Står ofte foran der jeg...

Ekspander  

Et slikt man kunne hatt. Dager man føler man ser ut som et dass. Looking good, se på den skreppa der, så fin du er i dag. Så vakker du er. Bare masse superlativer. Det hadde gjort seg :nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (På 6.10.2024 den 5.12):

Ekspander  

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det og nå logger jeg av. Lang økt nå og ryggen må sitte godt og mykt. :farvel: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Sola de skrev (På 8.10.2024 den 18.09):

:katt:

Seeeee! jeg har fått LÅNE meg katt!- Ordet

Ekspander  

Kun for ei uke, for eierne skulle på ferie. Ikke forsøk deg på å snike inn et levende dyr i husholdningen, lille venn. :fy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...