Cid Skrevet 5. oktober #227961 Del Skrevet 5. oktober 🛫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #227962 Del Skrevet 5. oktober Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): De lå på deg og sugde energi fra deg, alle dyrene, demonene og enkelte mennesker. Derfor du er svett sikkert. Det var bedre ja. Takker for det og det samme til dere begge. 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. oktober #227963 Del Skrevet 5. oktober Jeg leser litt for fort i tråder noen ganger Leste hoppen ville ligge og suge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #227964 Del Skrevet 5. oktober Cassidy Tvillingene håper at alle sammen har en finlørdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober #227965 Del Skrevet 6. oktober Sola de skrev (11 timer siden): Jeg leser litt for fort i tråder noen ganger Leste hoppen ville ligge og suge ...det er det verste jeg har lest noen gang og jeg trodde ikke at @Sola de skrev slikt på et forum?!? Nå må jeg ha en kopp sterk kaffe for å komme meg litt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. oktober #227966 Del Skrevet 6. oktober Hoppetaujenta skrev (1 time siden): ...det er det verste jeg har lest noen gang og jeg trodde ikke at @Sola de skrev slikt på et forum?!? Nå må jeg ha en kopp sterk kaffe for å komme meg litt igjen. Ikke hun heller.. Lille Ordet mitt er helt sjokkert og står med store øyne og holder seg for ørene sine. God morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober #227967 Del Skrevet 6. oktober Nå hørte jeg at det sto inne på lekerommet, foran speilet...og sa repetisjoner på hva Sola sa. Det husker godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. oktober #227968 Del Skrevet 6. oktober Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Nå hørte jeg at det sto inne på lekerommet, foran speilet...og sa repetisjoner på hva Sola sa. Det husker godt. Lille speil på veggen der, hvem er vakreste ordet i verden der, det er deg mitt ord fikk det til svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober #227969 Del Skrevet 6. oktober Jeg kjøpte et spesialspeil med de ønskede svar innspilt usynlig. Står ofte foran der jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. oktober #227970 Del Skrevet 6. oktober Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg kjøpte et spesialspeil med de ønskede svar innspilt usynlig. Står ofte foran der jeg... Et slikt man kunne hatt. Dager man føler man ser ut som et dass. Looking good, se på den skreppa der, så fin du er i dag. Så vakker du er. Bare masse superlativer. Det hadde gjort seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober #227971 Del Skrevet 6. oktober Sola de skrev (15 timer siden): Jeg leser litt for fort i tråder noen ganger Leste hoppen ville ligge og suge Suge hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. oktober #227972 Del Skrevet 6. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Suge hva? Mr freeze vel 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober #227973 Del Skrevet 6. oktober Sola de skrev (1 time siden): Mr freeze vel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober #227974 Del Skrevet 6. oktober Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): ...det er det verste jeg har lest noen gang og jeg trodde ikke at @Sola de skrev slikt på et forum?!? Nå må jeg ha en kopp sterk kaffe for å komme meg litt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober #227975 Del Skrevet 6. oktober Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finsøndag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober #227976 Del Skrevet 6. oktober Takker for det og nå logger jeg av. Lang økt nå og ryggen må sitte godt og mykt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober #227977 Del Skrevet 6. oktober Hoppetaujenta skrev (46 minutter siden): Takker for det og nå logger jeg av. Lang økt nå og ryggen må sitte godt og mykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. oktober #227978 Del Skrevet 8. oktober Seeeee! jeg har fått meg katt!- Ordet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. oktober #227979 Del Skrevet 8. oktober Sola de skrev (12 minutter siden): Seeeee! jeg har fått meg katt!- Ordet 😻😻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober #227980 Del Skrevet 9. oktober Sola de skrev (6 timer siden): Seeeee! jeg har fått LÅNE meg katt!- Ordet Kun for ei uke, for eierne skulle på ferie. Ikke forsøk deg på å snike inn et levende dyr i husholdningen, lille venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå