Cid Skrevet 4. oktober #227921 Del Skrevet 4. oktober Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Nei, de snuser din lukt og knurrer. . . Hva, hva har jeg gjort gale? 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. oktober #227922 Del Skrevet 4. oktober Cid skrev (9 minutter siden): Hva, hva har jeg gjort gale? 😨 Du har godbiter, som de vil ha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober #227923 Del Skrevet 4. oktober 🛖🚪🔑🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober #227924 Del Skrevet 4. oktober Noen herlige munnfuller som de vil ha på en fredag ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #227925 Del Skrevet 4. oktober Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finfredagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober #227926 Del Skrevet 4. oktober Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Noen herlige munnfuller som de vil ha på en fredag ja.... bra døra er låst 🚪🔑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #227927 Del Skrevet 4. oktober Cassidy Tvillingene kommer med snop til Ordet nå.🍬🍬🍭🍭🍫🍫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober #227928 Del Skrevet 5. oktober Cid skrev (8 timer siden): bra døra er låst 🚪🔑 De kommer inn av luftekanalene og lørdagsordet er mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #227929 Del Skrevet 5. oktober Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en Grytidliglørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober #227930 Del Skrevet 5. oktober Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): De kommer inn av luftekanalene og lørdagsordet er mitt. 🆘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober #227931 Del Skrevet 5. oktober Hei til dere to og Cid som er i rute allerede nå, for han synger ABBA-sangen "SOS". Glad og fornøyd tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #227932 Del Skrevet 5. oktober Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hei til dere to og Cid som er i rute allerede nå, for han synger ABBA-sangen "SOS". Glad og fornøyd tror jeg. Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin og god lørdag Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober #227933 Del Skrevet 5. oktober Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin og god lørdag Hoppe. Takk og takk. Jeg tror den blir ok. Skal rydde sammen litt søppel og få det ut. Matavfall må huskes, for det tiltrekker seg småfluer. Jeg skal støvsuge, vanne litt planter og sånn småtterier, men ellers skal jeg være hjemme og ta livet med ro. Har husket å ta opp frosne brødskiver, så da blir det nesten ferst når frokosten skal inntas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #227934 Del Skrevet 5. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takk og takk. Jeg tror den blir ok. Skal rydde sammen litt søppel og få det ut. Matavfall må huskes, for det tiltrekker seg småfluer. Jeg skal støvsuge, vanne litt planter og sånn småtterier, men ellers skal jeg være hjemme og ta livet med ro. Har husket å ta opp frosne brødskiver, så da blir det nesten ferst når frokosten skal inntas. Cassidy Tvillingene har også planer om husarbeid i dag.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober #227935 Del Skrevet 5. oktober Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Hei til dere to og Cid som er i rute allerede nå, for han synger ABBA-sangen "SOS". Glad og fornøyd tror jeg. O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober #227936 Del Skrevet 5. oktober Ordet sover av seg rusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober #227937 Del Skrevet 5. oktober Det er jo 17 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober #227938 Del Skrevet 5. oktober Snart 18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #227939 Del Skrevet 5. oktober Cassidy Tvillingene ser at Ordet spiser grytidlig frokost. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober #227940 Del Skrevet 5. oktober Ciaran og Ciara skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene har også planer om husarbeid i dag.😊😊 Det er bra. Vi er huslige sammen. Cid også helt sikkert. ? Cid skrev (17 minutter siden): O: Cid skrev (17 minutter siden): Ordet sover uten Trusen. SLUTT Å STÅ DER OG SE PÅ ORD OG FOLK NÅR DE SOVER NAKNE! Cid skrev (17 minutter siden): Det er jo 17 år. Nei + Nei! Cid skrev (16 minutter siden): Snart 18. Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at Ordet spiser grytidlig frokost. Det er bra, for mat må det ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå