Ciaran og Ciara Skrevet 27. september #227861 Del Skrevet 27. september jukkapalme skrev (1 minutt siden): Nå skal Ordet mitt spise taco sammen med meg Nam Nam, Cassidy Tvillingene ønsker deg og Ordet et godt tacomåltid.🌮🌮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. september #227862 Del Skrevet 27. september Ciaran og Ciara skrev (27 minutter siden): Nam Nam, Cassidy Tvillingene ønsker deg og Ordet et godt tacomåltid.🌮🌮 Det var knallgodt 🌮 Nå er Ordet og jeg mette og gode begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. september #227863 Del Skrevet 27. september jukkapalme skrev (5 minutter siden): Det var knallgodt 🌮 Nå er Ordet og jeg mette og gode begge to. Cassidy Tvillingene er også glade i taco.🌮🌮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. september #227864 Del Skrevet 28. september Vi har spist wienerbrød og karamellis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september #227865 Del Skrevet 28. september Ordet er forelsket i Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september #227866 Del Skrevet 28. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Vi har spist wienerpølse og pultostis. Bon appetitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. september #227867 Del Skrevet 28. september Cid skrev (17 minutter siden): Ordet er glad i Anton som en trygg og snill bestefarsfigur. Jeg vet det og er veldig glad for at Anton er i livene våre. Cid skrev (16 minutter siden): Bånn appetitt. Ja, nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september #227868 Del Skrevet 28. september Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Jeg vet det og er veldig glad for at Anton er i livene våre. Ja, nettopp. Kommer Kjell og demonen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. september #227869 Del Skrevet 28. september Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Vi har spist wienerbrød og karamellis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. september #227870 Del Skrevet 28. september Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finlørdagskveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. september #227871 Del Skrevet 28. september Samme til dere og tusen takk for det; vi har spist rekesmørbrød. GODT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. september #227872 Del Skrevet 28. september Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Samme til dere og tusen takk for det; vi har spist rekesmørbrød. GODT! Nam Nam, Cassidy Tvillingene synes at rekesmørbrød er kjempegodt.🦐🦐🥪🥪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september #227873 Del Skrevet 28. september Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Samme til dere og tusen takk for det; vi har spist rekesmørbrød. GODT! Kommer de ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. september #227874 Del Skrevet 28. september Cassidy Tvillingene kommer med snop til Ordet.🍬🍬🍭🍭🍫🍫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. september #227875 Del Skrevet 28. september Cid skrev (18 minutter siden): Kommer de ikke? ...har du sett under dyna og senga di? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. september #227876 Del Skrevet 28. september Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): ...har du sett under dyna og senga di? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. september #227877 Del Skrevet 28. september Tror ikke at han har det, for jeg har ikke hørt noe HYL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september #227878 Del Skrevet 28. september 🆘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. september #227879 Del Skrevet 28. september Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Tror ikke at han har det, for jeg har ikke hørt noe HYL! Cid skrev (7 minutter siden): 🆘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #227880 Del Skrevet 2. oktober Denne tråden blir myndig neste måned 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå