Ciaran og Ciara Skrevet 25. august #227741 Del Skrevet 25. august Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finsøndag.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. august #227742 Del Skrevet 26. august Ordet er med kjæresten sin nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. august #227743 Del Skrevet 26. august Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finmandag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. august #227744 Del Skrevet 27. august Nei, Ordet mitt er her det og jeg ønsker dere en flotters tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. august #227745 Del Skrevet 27. august Og i morgen er det onsdag og uka løper av sted med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. august #227746 Del Skrevet 27. august Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. august #227747 Del Skrevet 28. august Fin onsdag fra meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 28. august #227748 Del Skrevet 28. august Det kunne fort blitt siste ordet på de som bodde i huset i Bamble...gasslekasje så setter den ene seg ned og tenne lighteren..hele huset flytet seg fra grunnmuren og veger blåst ut jeg fikk assosiasjoner til den berømte tv-serien , fra 80-tallet, ALF.. da han satte kalkunen i gassovnen skrudde på gassen og glemte det av... så gikk han tilbake til gassovnen, glemte jeg å tenne den, så tente han den og kalkunen fors som et prosjektil inn i utedøra..og kjøkkenveggene blåst ned hårda bud.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august #227749 Del Skrevet 28. august Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finonsdag.👨🦰👩🦰👍👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 28. august #227750 Del Skrevet 28. august Ciaran og Ciara skrev (44 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finonsdag.👨🦰👩🦰👍👍 finonsdag ja..., onsdager er alltids spennende...men glimt kamp ikveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. august #227751 Del Skrevet 28. august Kos deg med glimtet. Håper det går rett vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. august #227752 Del Skrevet 28. august Jaaaaaaa viiiiii eeeeeeelskaaaaa Booooodøøøø/ Gliiiiiiiimt - Ordet Jeg har fått meg så fin gul drakt Åååååååå Booooooooodøøøøøøøø/ Gliiiiiiiiimt! - Ordglimt 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august #227753 Del Skrevet 28. august Sola de skrev (1 time siden): Jaaaaaaa viiiiii eeeeeeelskaaaaa Booooodøøøø/ Gliiiiiiiimt - Ordet Jeg har fått meg så fin gul drakt Åååååååå Booooooooodøøøøøøøø/ Gliiiiiiiiimt! - Ordglimt Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Kos deg med glimtet. Håper det går rett vei. Baktus2024 skrev (6 timer siden): finonsdag ja..., onsdager er alltids spennende...men glimt kamp ikveld... Cassidy Tvillingene håper at dere har en finonsdagskveld.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. august #227754 Del Skrevet 28. august Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at dere har en finonsdagskveld.👨🦰👩🦰 Takk i like måte 💛💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august #227755 Del Skrevet 28. august Sola de skrev (1 minutt siden): Takk i like måte 💛💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. august #227756 Del Skrevet 28. august Velkommen tilbake. Nå skal jeg straks gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august #227757 Del Skrevet 28. august Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Velkommen tilbake. Nå skal jeg straks gå. Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og Ordet har en finkveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. august #227758 Del Skrevet 30. august Jeg var og rotet i sysakene til tante Sola. Der fant jeg en kritt. Jeg har tegnet stort paradis på stuegulvet hennes og hopper. Det rister i hele stua. Ting faller ned og går i tusen knas. Jeg bråstopper. Tante Sola kommer hoppende bak meg - Ordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. august #227759 Del Skrevet 30. august Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finlørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 31. august #227760 Del Skrevet 31. august nei hva var egentlig siste ordet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå