Freyja Valkyrie Skrevet 30. juli #227441 Del Skrevet 30. juli Orde vil ha pannekaker nå 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juli #227442 Del Skrevet 30. juli Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Orde vil ha pannekaker nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juli #227443 Del Skrevet 30. juli Ordet ble kjøpt på Temu for 10kr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juli #227444 Del Skrevet 30. juli Cassidy Tvillingene ser at Ordet har pusset tennene sine nå vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. juli #227445 Del Skrevet 31. juli ...mmm...pannekaker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. juli #227446 Del Skrevet 31. juli Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): ...mmm...pannekaker! Cassidy Tvillingene sier også nam nam til pannekaker vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. juli #227447 Del Skrevet 31. juli Ordet er på sydentur nå med fostermoren Hoppe 👱🏻♂️👱🏼♀️☀️⛱️🍹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. juli #227448 Del Skrevet 31. juli Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finonsdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. juli #227449 Del Skrevet 31. juli Blir pannekaker til middag her i dag. Med bacon, blåbær og brunost på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. juli #227450 Del Skrevet 31. juli Sola de skrev (6 timer siden): Blir pannekaker til middag her i dag. Med bacon, blåbær og brunost på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. august #227451 Del Skrevet 1. august Sola de skrev (På 31.7.2024 den 11.56): Blir pannekaker til middag her i dag. Med bacon, blåbær og brunost på Brunost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. august #227452 Del Skrevet 1. august Ordet koser seg i badeland 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. august #227453 Del Skrevet 1. august Freyja Valkyrie skrev (20 minutter siden): Brunost Er snadder! Jeg pleier å kjøpe sveler med brunost på ferger, så derfra jeg dro det med over til pannekaker 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. august #227454 Del Skrevet 1. august Sola de skrev (1 minutt siden): Er snadder! Jeg pleier å kjøpe sveler med brunost på ferger, så derfra jeg dro det med over til pannekaker Litt for spesielt etter min smak 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. august #227455 Del Skrevet 1. august Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden): Litt for spesielt etter min smak 😅 Er nydelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. august #227456 Del Skrevet 1. august Sola de skrev (4 timer siden): Er snadder! Jeg pleier å kjøpe sveler med brunost på ferger, så derfra jeg dro det med over til pannekaker Jeg rynket også på nesa ang. brunost og svele en gang, men så besøkte jeg folk i sveleland og fikk det servert... = Godt! ...men smak og behag etc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august #227457 Del Skrevet 1. august Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg rynket også på nesa ang. brunost og svele en gang, men så besøkte jeg folk i sveleland og fikk det servert... = Godt! ...men smak og behag etc. Freyja Valkyrie skrev (6 timer siden): Ordet koser seg i badeland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #227458 Del Skrevet 2. august Lurer på om jeg skal bestille meg sånn McDonald-mat som tvillingene anbefalte, men hva var nå det igjen? 😕 @Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #227459 Del Skrevet 2. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Lurer på om jeg skal bestille meg sånn McDonald-mat som tvillingene anbefalte, men hva var nå det igjen? 😕 @Ciaran og Ciara Cassidy Tvillingene kan fortelle at vår favoritt fra McDonalds er dobbel Quarter Pounder meny.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #227460 Del Skrevet 2. august Takker til tvillingene. Kanskje blir det en slik denne helga. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå