Sola de Skrevet 27. juli #227401 Del Skrevet 27. juli Lille ordet mitt Aldri mett, lar seg bestikke av en ting. Er hos Tante Sola på ost og kjeks 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #227402 Del Skrevet 27. juli Sola de skrev (33 minutter siden): Lille ordet mitt Aldri mett, lar seg bestikke av en ting. Er hos Tante Sola på ost og kjeks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juli #227403 Del Skrevet 28. juli Hurra!!! Tante Sola tar seg av gourmètoppdragelsen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juli #227404 Del Skrevet 28. juli (endret) Jeg har nå tatt ut kanelknuter med sukker og godt smør i deigen og det bør være spiselig til lønsj. Jeg mener det; disse her er smekkfulle av "smøring" og ikke tørre i det hele tatt. 😍 Endret 28. juli av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. juli #227405 Del Skrevet 28. juli Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg har nå tatt ut kanelknuter med sukker og godt smør i deigen og det bør være spiselig til lønsj. Jeg mener det; disse her er smekkfulle av "smøring" og ikke tørre i det hele tatt. 😍 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Hurra!!! Tante Sola tar seg av gourmètoppdragelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli #227406 Del Skrevet 29. juli Sånn omtrent nå tar jeg noen timers forumpause her og beveger meg ut i det hete, lyse og nokså uffne. Snakkes. Kanskje. Om jeg overlever. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. juli #227407 Del Skrevet 29. juli Ordet vil ha kjøttsuppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #227408 Del Skrevet 29. juli Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Sånn omtrent nå tar jeg noen timers forumpause her og beveger meg ut i det hete, lyse og nokså uffne. Snakkes. Kanskje. Om jeg overlever. ☀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #227409 Del Skrevet 29. juli Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Ordet vil ha kjøttsuppe Med iskrem? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli #227410 Del Skrevet 29. juli Cid skrev (4 minutter siden): Med iskrem? Kan være en god klump hjemmelaget smør til skivene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. juli #227411 Del Skrevet 29. juli Cid skrev (5 minutter siden): Med iskrem? Det er smør, Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Kan være en god klump hjemmelaget smør til skivene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #227412 Del Skrevet 29. juli Freyja Valkyrie skrev (6 minutter siden): Det er smør, Ser ut som hvit iskrem lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juli #227413 Del Skrevet 29. juli Hoppetaujenta skrev (35 minutter siden): Sånn omtrent nå tar jeg noen timers forumpause her og beveger meg ut i det hete, lyse og nokså uffne. Snakkes. Kanskje. Om jeg overlever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juli #227414 Del Skrevet 29. juli Freyja Valkyrie skrev (26 minutter siden): Ordet vil ha kjøttsuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. juli #227415 Del Skrevet 29. juli Freyja Valkyrie skrev (3 timer siden): Ordet vil ha kjøttsuppe Det har jeg ikke spist siden jeg var barn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #227416 Del Skrevet 29. juli Durek er fadderen til Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #227417 Del Skrevet 29. juli Durek og fadderbarnet hans Ordet 👨🏿🦲👱🏻♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #227418 Del Skrevet 29. juli Siste ordet er ennå ikke sagt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juli #227419 Del Skrevet 29. juli Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finmandagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #227420 Del Skrevet 29. juli Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finmandagskveld. Superflotters mandagskveld på Tvillingene også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå