Cid Skrevet 23. juli #227341 Del Skrevet 23. juli No1*No1 skrev (3 timer siden): Dette er første gang leg leste Cid som Kid med k lyd. Jeg har alltid uttalt Cid (Sid) No1*No1 skrev (3 timer siden): Altså jeg er ikke kristen, men et par kristne ting tror jeg på. En av de er Nestekjærlighet og viktigheten av å elske sin siste som seg selv. Oppføre seg Kid 😘 KnekkeBørre skrev (3 timer siden): Da Cid traff Jesus med sprettert. 😁 Good times 🤘 Mon tro om han ble truffet i ballene lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juli #227342 Del Skrevet 23. juli Cassidy Tvillingene ser at Ordet sover nå vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 23. juli #227343 Del Skrevet 23. juli Ønsker alle en god natt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juli #227344 Del Skrevet 23. juli mon_nom skrev (2 minutter siden): Ønsker alle en god natt Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en godnatt, og vi håper at du får en fin dag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli #227345 Del Skrevet 24. juli Ordet er mitt og det er onsdag tror vi, for vi er surrete av varmen. Fem mnd til julaften. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. juli #227346 Del Skrevet 24. juli Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ordet er mitt og det er onsdag tror vi, for vi er surrete av varmen. Fem mnd til julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. juli #227347 Del Skrevet 24. juli Ordet er satanist 👱🏻♂️👹😈🔥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 24. juli #227348 Del Skrevet 24. juli 8 hours ago, Hoppetaujenta said: Ordet er mitt og det er onsdag tror vi, for vi er surrete av varmen. Fem mnd til julaften. Det du har der er dessverre ikke det rette ordet, bare en klone. Det rette ordet er mitt faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. juli #227349 Del Skrevet 24. juli Cid skrev (20 timer siden): Jeg har alltid uttalt Cid (Sid) Mon tro om han ble truffet i ballene lol. Tenker Sid jeg og, men det er fordi du het det da jeg fikk profil her for mange år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. juli #227350 Del Skrevet 24. juli Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finonsdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. juli #227351 Del Skrevet 24. juli Sola de skrev (1 time siden): Tenker Sid jeg og, men det er fordi du het det da jeg fikk profil her for mange år siden. Rart å tenke på at det er over 10 år siden, føles ikke så lenge ut siden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. juli #227352 Del Skrevet 24. juli Cassidy Tvillingene ser at Ordet spiser kveldsmat nå vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli #227353 Del Skrevet 24. juli Vi hadde lagt oss, men fikk ikke sove, sto opp igjen og nå er vi her litt før vi forsøker igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. juli #227354 Del Skrevet 24. juli Ordet har gjort kjæresten sin gravid 👱🏻♂️🤰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. juli #227355 Del Skrevet 24. juli Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Vi hadde lagt oss, men fikk ikke sove, sto opp igjen og nå er vi her litt før vi forsøker igjen. Cassidy Tvillingene ønsker deg og Ordet en Godnatt videre vi Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli #227356 Del Skrevet 24. juli Prøver igjen. Gnatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. juli #227357 Del Skrevet 24. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Prøver igjen. Gnatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. juli #227358 Del Skrevet 24. juli Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Prøver igjen. Gnatt. Blir kjekt for deg å bli besteord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. juli #227359 Del Skrevet 24. juli Cassidy Tvillingene synes at Ordet er Verdens Beste Ord vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juli #227360 Del Skrevet 25. juli Cid skrev (7 timer siden): Blir kjekt for deg å bli besteord. Ordet er et barneOrd og driver ikke på med sånt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå