Cid Skrevet 21. juli #227301 Del Skrevet 21. juli Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): BJEFF! KNURR! BRØØØØØØL! 🛖🔐🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli #227302 Del Skrevet 21. juli (endret) Lurer på om Cid tar dem på alvor nå.... Min is er spist. Endret 21. juli av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 21. juli #227303 Del Skrevet 21. juli begynnelsen var Ordet. Ordet var hos Gud, og Ordet var Gud. 2Han var i begynnelsen hos Gud. 3Alt er blitt til ved ham, uten ham er ikke noe blitt til. Det som ble til 4i ham, var liv, og livet var menneskenes lys. 5Lyset skinner i mørket, og mørket har ikke overvunnet det. 6Et menneske sto fram, utsendt av Gud. Navnet hans var Johannes. 7Han kom for å vitne. Han skulle vitne om lyset, så alle skulle komme til tro ved ham. 8Selv var han ikke lyset, men han skulle vitne om lyset. 9Det sanne lys, som lyser for hvert menneske, kom nå til verden. 10Han var i verden, og verden er blitt til ved ham, men verden kjente ham ikke. 11Han kom til sitt eget, og hans egne tok ikke imot ham. 12Men alle som tok imot ham, dem ga han rett til å bli Guds barn, de som tror på hans navn. 13De er ikke født av kjøtt og blod, ikke av menneskers vilje og ikke av manns vilje, men av Gud. 14Og Ordet ble menneske og tok bolig iblant oss .. Jeg vokste opp i religiøs familie... så det var dette jeg tenker på. Siste ordet var det første ordet som var Gud. Og ble menneske Jesus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juli #227304 Del Skrevet 21. juli Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finsøndagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli #227305 Del Skrevet 22. juli Mandag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. juli #227306 Del Skrevet 22. juli Ordet har fire koner 👱🏻♂️👱🏼♀️👩🏻👩🏿🦳👩🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli #227307 Del Skrevet 22. juli Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 22. juli #227308 Del Skrevet 22. juli Ønsker dere en fin mandagskveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli #227309 Del Skrevet 22. juli Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker også alle sammen en finmandagskveld vi.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli #227310 Del Skrevet 23. juli Tirsdag er straks halvveis og ordet er mitt sitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juli #227311 Del Skrevet 23. juli Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Tirsdag er straks halvveis og ordet er mitt sitt. Cassidy Tvillingene ønsker deg og Ordet en fintirsdag vi Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juli #227312 Del Skrevet 23. juli Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Tirsdag er straks halvveis og ordet er mitt sitt. Konene da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli #227313 Del Skrevet 23. juli Cid skrev (6 minutter siden): KRonene da? Alle kronene har jeg sluppet inn på min bankkonto. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juli #227314 Del Skrevet 23. juli Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Alle kronene har jeg sluppet inn på min bankkonto. Er dyrene våkne nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli #227315 Del Skrevet 23. juli Ja, men de bedriver sølebad i kumøkk, urin og søle nå for å være fine til de tropper opp på døra di. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juli #227316 Del Skrevet 23. juli Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Ja, men de bedriver sølebad i kumøkk, urin og søle nå for å være fine til de tropper opp på døra di. 🛖🔐🔑🗝️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli #227317 Del Skrevet 23. juli Cid skrev (Akkurat nå): 🛖🔐🔑🗝️ De har tenkt å fjerne den ene veggen og tyte inn der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juli #227318 Del Skrevet 23. juli Hjeeeeeeeelp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 23. juli #227319 Del Skrevet 23. juli On 7/22/2024 at 5:42 PM, Cid said: Ordet har fire koner 👱🏻♂️👱🏼♀️👩🏻👩🏿🦳👩🏼 Hey jeg er no 1 men her ser jeg mest ut som nr 4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juli #227320 Del Skrevet 23. juli No1*No1 skrev (1 minutt siden): Hey jeg er no 1 men her ser jeg mest ut som nr 4. er du dens første kone? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå