Cid Skrevet 16. juli #227261 Del Skrevet 16. juli Nå vil Ordet treffe andre, ordet begynner å rote med nabomannen Anton 👱🏻♂️👨🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juli #227262 Del Skrevet 16. juli Cid skrev (2 timer siden): Har Anton tømt alle butikker for grønnsåpe? Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): ...og jeg tror at Cid er i ferd med å gå fra den lille forstanden som han ennå har, for det seksuelle tar over hele ham. Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Fin morgen har jeg og Ordet som er mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. juli #227263 Del Skrevet 16. juli Nå kom jeg over en fæl plass som kanskje er ulovlig og sender kjempekræsj med biler/motorsykler og mennesker...det går fryktelig galt og de dør i sammenstøtet. Fysj, at det skal ligge på nett som underholdning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. juli #227264 Del Skrevet 16. juli Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden): Nå kom jeg over en fæl plass som kanskje er ulovlig og sender kjempekræsj med biler/motorsykler og mennesker...det går fryktelig galt og de dør i sammenstøtet. Fysj, at det skal ligge på nett som underholdning. Hvor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. juli #227265 Del Skrevet 16. juli Ordet er fortsatt seksuelt frisinnet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juli #227266 Del Skrevet 16. juli Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Nå kom jeg over en fæl plass som kanskje er ulovlig og sender kjempekræsj med biler/motorsykler og mennesker...det går fryktelig galt og de dør i sammenstøtet. Fysj, at det skal ligge på nett som underholdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. juli #227267 Del Skrevet 17. juli Ordet mitt og meg har sett ung dame som lager "kroasanger" og annet bakverk til sin familiefrokost. Lille vennen min syns at alt ser veldig godt ut og VIL HA nå med en gang...og jeg forstår ikke poenget med å lage slike oppblåst smørbakst, lag på lag, brettes, brettes, brettes og som egentlig smaker ...ingenting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juli #227268 Del Skrevet 17. juli Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ordet mitt og meg har sett ung dame som lager "kroasanger" og annet bakverk til sin familiefrokost. Lille vennen min syns at alt ser veldig godt ut og VIL HA nå med en gang...og jeg forstår ikke poenget med å lage slike oppblåst smørbakst, lag på lag, brettes, brettes, brettes og som egentlig smaker ...ingenting. Nam Nam sier Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. juli #227269 Del Skrevet 17. juli Det er nok derfor dere sover så godt nå også: mye godsmør i skrottene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juli #227270 Del Skrevet 17. juli Hoppetaujenta skrev (44 minutter siden): Det er nok derfor dere sover så godt nå også: mye godsmør i skrottene. Ordet og Anton sover sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juli #227271 Del Skrevet 17. juli Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det er nok derfor dere sover så godt nå også: mye godsmør i skrottene. Cassidy Tvillingene sier aldri nei takk til ferskt bakverk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. juli #227272 Del Skrevet 18. juli Ordet som er myndig er mitt sitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. juli #227273 Del Skrevet 18. juli Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli #227274 Del Skrevet 19. juli Fredda`n er her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli #227275 Del Skrevet 19. juli Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Fredda`n er her! Cassidy Tvillingene ønsker deg og Ordet en finfredag Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli #227276 Del Skrevet 19. juli Sola skinner bare nokså svakt, så da blir det bra. God fredag til dere to også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli #227277 Del Skrevet 19. juli Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Sola skinner bare nokså svakt, så da blir det bra. God fredag til dere to også. Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg og Ordet en finfredagskveld vi Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli #227278 Del Skrevet 19. juli Jeg har bare spist litt i dag. Såååå varmt har det vært, men begynner å hjelpe seg nå, så da blir det kveldsmat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli #227279 Del Skrevet 19. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg har bare spist litt i dag. Såååå varmt har det vært, men begynner å hjelpe seg nå, så da blir det kveldsmat. Cassidy Tvillingene ønsker deg et godt måltid, så må du kose deg med godkveldsmat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli #227280 Del Skrevet 19. juli Will do. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå