Ciaran og Ciara Skrevet 6. juni #227041 Del Skrevet 6. juni Cid skrev (Akkurat nå): Jeg tar med kake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 7. juni #227042 Del Skrevet 7. juni Hva blir mennas motkultur ti å ikke være mann i et forhold med en kvinne...de vil bli målt opp og ned av kvinneneveninnene til dama..? nei jeg går hjemme i forkle jeg...og skifter bleier....ja , det tenner jenter på...når kommer motkulturen...menna driter i samliv, kvinnene blir frustrert og alene, kvinnene vil akseptere hva som helst..... # tradwifs".......why do all good things come to an end Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni #227043 Del Skrevet 7. juni Jeg er ikke sikker på om jeg får med meg problemstillingen til forrige skribent, men Ordet er mitt, uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juni #227044 Del Skrevet 7. juni Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og Hoppe en finfredagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni #227045 Del Skrevet 8. juni Takk...den ble ok den og i dag er det lørdag og ny sjanse til en bra dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. juni #227046 Del Skrevet 8. juni Baktus skrev (18 timer siden): Hva blir mennas motkultur ti å ikke være mann i et forhold med en kvinne...de vil bli målt opp og ned av kvinneneveninnene til dama..? nei jeg går hjemme i forkle jeg...og skifter bleier....ja , det tenner jenter på...når kommer motkulturen...menna driter i samliv, kvinnene blir frustrert og alene, kvinnene vil akseptere hva som helst..... # tradwifs".......why do all good things come to an end Si det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni #227047 Del Skrevet 8. juni Irak skrev (1 time siden): Si det... Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Takk...den ble ok den og i dag er det lørdag og ny sjanse til en bra dag. Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni #227048 Del Skrevet 8. juni Et eget azurblått, langt basseng bare til Ordet mitt og meg hadde jeg likt nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni #227049 Del Skrevet 8. juni Åhh...en liten videosnutt forteller meg at det er enkelt å lage egne små jordbærplanter av frøene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #227050 Del Skrevet 8. juni Ordet drikker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. juni #227051 Del Skrevet 8. juni Helt riktig ordet drikker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni #227052 Del Skrevet 8. juni Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Helt riktig ordet drikker Cid skrev (2 timer siden): Ordet drikker. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Åhh...en liten videosnutt forteller meg at det er enkelt å lage egne små jordbærplanter av frøene. Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Et eget azurblått, langt basseng bare til Ordet mitt og meg hadde jeg likt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 12. juni #227053 Del Skrevet 12. juni Ordet kjeder seg. Leker med fyrstikker nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juni #227054 Del Skrevet 12. juni Ford3000 skrev (2 timer siden): Ordet kjeder seg. Leker med fyrstikker nå. Nå har Ordet fått besøk av Cassidy Tvillingene.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 12. juni #227055 Del Skrevet 12. juni Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Nå har Ordet fått besøk av Cassidy Tvillingene.👨🦰👩🦰 Hva har dere funnet på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juni #227056 Del Skrevet 12. juni Ford3000 skrev (10 minutter siden): Hva har dere funnet på? Cassidy Tvillingene har gått på tur i skogen sammen med Ordet, så nå er Ordet trøtt og vil sove. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 12. juni #227057 Del Skrevet 12. juni Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene har gått på tur i skogen sammen med Ordet, så nå er Ordet trøtt og vil sove. Det høres koselig ut! Sov godt! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juni #227058 Del Skrevet 12. juni Ford3000 skrev (16 minutter siden): Det høres koselig ut! Sov godt! 😊 Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Ford3000 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni #227059 Del Skrevet 14. juni Jaja, da er fredagsordet mitt. I alle fall akkurat nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juni #227060 Del Skrevet 14. juni Fredagsordet fyller 22 år i november. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå