Cid Skrevet 26. mai #227021 Del Skrevet 26. mai Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Fin søndag og glad lite ord i tråden. Kan noen se etter det og gi det mat? Jeg stikker av sted litt. Det er fyllesyk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. mai #227022 Del Skrevet 26. mai Cassidy Tvillingene ser at Ordet sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 27. mai #227023 Del Skrevet 27. mai Nå ser Ordet på Barne-TV. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mai #227024 Del Skrevet 27. mai Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en Finmandagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai #227025 Del Skrevet 27. mai Vi takker for det og sier at i kveld så skal vi forsøke å sove senest ti. Vi trenger søvn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mai #227026 Del Skrevet 27. mai Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Vi takker for det og sier at i kveld så skal vi forsøke å sove senest ti. Vi trenger søvn. Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai #227027 Del Skrevet 30. mai Ja, jeg tror dere. Ordet setter pris på å ha dere som venner i hele sitt liv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mai #227028 Del Skrevet 30. mai Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja, jeg tror dere. Ordet setter pris på å ha dere som venner i hele sitt liv. Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene setter pris på å ha deg og Ordet som våre venner @Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tønsberg123 Skrevet 30. mai #227029 Del Skrevet 30. mai Skjønte ingenting... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mai #227030 Del Skrevet 30. mai Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en Godtorsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 30. mai #227031 Del Skrevet 30. mai Ordet løper naken utendørs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. mai #227032 Del Skrevet 30. mai Ford3000 skrev (42 minutter siden): Ordet løper naken utendørs. Sammen med Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 30. mai #227033 Del Skrevet 30. mai Cid skrev (3 timer siden): Sammen med Anton. De løper sammen, blotter seg for alle de treffer på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mai #227034 Del Skrevet 30. mai Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en fintorsdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni #227035 Del Skrevet 3. juni Mandagsformiddag tenker jeg at vi sier. ...men at det har fått være så lenge alene er ikke bar. Bare nevner det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni #227036 Del Skrevet 3. juni Ordet blir 22 i år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni #227037 Del Skrevet 3. juni Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden): Mandagsformiddag tenker jeg at vi sier. ...men at det har fått være så lenge alene er ikke bar. Bare nevner det. Cassidy Tvillingene ønsker deg og Ordet en Godmandag vår gode venn @Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. juni #227038 Del Skrevet 6. juni Har dere helt glemt av meg?- Ordet Sulten er jeg og- Lille Ordet aldri mett Inviterer meg selv med på litt nattmat hos tante hoppis, onkel Cid, kusine Ciara og fetter Ciaran - Ordet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juni #227039 Del Skrevet 6. juni Sola de skrev (2 minutter siden): Har dere helt glemt av meg?- Ordet Sulten er jeg og- Lille Ordet aldri mett Inviterer meg selv med på litt nattmat hos tante hoppis, onkel Cid, kusine Ciara og fetter Ciaran - Ordet Jeg tar med kake. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juni #227040 Del Skrevet 6. juni Sola de skrev (2 minutter siden): Har dere helt glemt av meg?- Ordet Sulten er jeg og- Lille Ordet aldri mett Inviterer meg selv med på litt nattmat hos tante hoppis, onkel Cid, kusine Ciara og fetter Ciaran - Ordet Cassidy Tvillingene kommer å spiser sammen med Ordet nå vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå