Gjest No1*No1 Skrevet 22. mars #226581 Del Skrevet 22. mars Just now, Cid said: De drikker munkholm. Ordet sier: Detta kallas öl i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. mars #226582 Del Skrevet 22. mars No1*No1 skrev (2 minutter siden): Ordet sier: Detta kallas öl i Norge? Når de kommer hjem så får ordet farsmelk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 22. mars #226583 Del Skrevet 22. mars 4 minutter siden, Cid said: Når de kommer hjem så får ordet farsmelk. Er ordet farsmelk 🙈 ganske gross ord. Ordet sitter her og drikker vin med meg. Andre havdelen av flaska fra igår blir delt mellom meg og ordet. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. mars #226584 Del Skrevet 22. mars Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en Godfredagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 22. mars #226585 Del Skrevet 22. mars 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en Godfredagskveld. Ordet sier tack så mycket snälla tjej och kille med röda lockar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. mars #226586 Del Skrevet 22. mars No1*No1 skrev (1 minutt siden): Ordet sier tack så mycket snälla tjej och kille med röda lockar. Er du halvt svensk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 22. mars #226587 Del Skrevet 22. mars Just now, Cid said: Er du halvt svensk? Hehe... nei har jeg imponert med svensken min nå? Ordet ble Svensk en liten stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. mars #226588 Del Skrevet 22. mars No1*No1 skrev (1 minutt siden): Hehe... nei har jeg imponert med svensken min nå? Ordet ble Svensk en liten stund siden. Partysvenske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 22. mars #226589 Del Skrevet 22. mars 6 minutter siden, Cid said: Partysvenske? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. mars #226590 Del Skrevet 22. mars No1*No1 skrev (36 minutter siden): Ordet sier tack så mycket snälla tjej och kille med röda lockar. Ordet snakket bare om snop nå når Cassidy Tvillingene var på besøk i sted.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars #226591 Del Skrevet 24. mars Jeg konfiskerer Ordet ut til meg i en svenskfri verden uten alkohol. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mars #226592 Del Skrevet 24. mars Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg konfiskerer Ordet ut til meg i en svenskfri verden uten alkohol. Den verden vil gjerne Cassidy Tvillingene også være i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 24. mars #226593 Del Skrevet 24. mars 2 hours ago, Hoppetaujenta said: Jeg konfiskerer Ordet ut til meg i en svenskfri verden uten alkohol. Du har kidnappet ordet mot dens vilje. Jeg ringer politiet 👮♀️👮ordet har svensk politi på hælene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars #226594 Del Skrevet 24. mars Du misforstår nå; Ordet er mitt hele tiden det. Jeg har rettighetene til det. Alle andre er upålitelige nesten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. mars #226595 Del Skrevet 24. mars No1*No1 skrev (1 time siden): Du har kidnappet ordet mot dens vilje. Jeg ringer politiet 👮♀️👮ordet har svensk politi på hælene. Savner ordet senga? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. mars #226596 Del Skrevet 24. mars Ordet er med en Tinder date nå 🛌👱🏻♂️👩🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars #226597 Del Skrevet 24. mars Ordet vræler hjelp og vil bort fra onkler og tanter som ikke er snille med det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. mars #226598 Del Skrevet 24. mars Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ordet vræler hjelp og vil bort fra onkler og tanter som ikke er snille med det. For seint 👱🏻♂️🧔🏻♂️🛻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. mars #226599 Del Skrevet 24. mars Vi drar til en strippeklubb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 24. mars #226600 Del Skrevet 24. mars 10 minutter siden, Cid said: Ordet er med en Tinder date nå 🛌👱🏻♂️👩🏼 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå