Ciaran og Ciara Skrevet 26. februar #226501 Del Skrevet 26. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Velkommen til de våknes rekker. Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 27. februar #226502 Del Skrevet 27. februar er dere våkne fremdeles? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. februar #226503 Del Skrevet 27. februar 13 minutter siden, StinkySocks said: er dere våkne fremdeles? Det er jo midt på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. februar #226504 Del Skrevet 27. februar Cassidy Tvillingene er våkne hele natten og vi legger oss om formiddagen/ettermiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar #226505 Del Skrevet 27. februar Akkurat våknet, eller skal snart sove nå? Jeg blir litt forvirret. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. februar #226506 Del Skrevet 27. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Akkurat våknet, eller skal snart sove nå? Jeg blir litt forvirret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 29. februar #226507 Del Skrevet 29. februar Så langt er det siste ordet mitt- igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. februar #226508 Del Skrevet 29. februar Da passer jeg på det for deg så lenge. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. februar #226509 Del Skrevet 29. februar Lenge siden jeg hadde ordet, så nå er det min tur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. februar #226510 Del Skrevet 29. februar Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en fintorsdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars #226511 Del Skrevet 1. mars Ordet takket og løp ut for å leke igjen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mars #226512 Del Skrevet 1. mars Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ordet takket og løp ut for å leke igjen. Rett uti trafikken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars #226513 Del Skrevet 1. mars Nei, selvsagt ikke. Jeg passer på det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. mars #226514 Del Skrevet 1. mars Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Ordet takket og løp ut for å leke igjen. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nei, selvsagt ikke. Jeg passer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars #226515 Del Skrevet 2. mars Det er fræddan igjen! Å filleren...det er LØRDAG! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. mars #226516 Del Skrevet 2. mars Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Det er fræddan igjen! Å filleren...det er LØRDAG! Cassidy Tvillingene ønsker deg og Ordet en finlørdag Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars #226517 Del Skrevet 2. mars Takker for det og bra lørdag til dere også. Jeg har nå stekt to koteletter og kuttet opp alskens grønnsaker og poteter, så det blir grønnsaksgryte og steikebuljong/sjy på meg litt senere i dag. Det blir bra. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. mars #226518 Del Skrevet 2. mars Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Takker for det og bra lørdag til dere også. Jeg har nå stekt to koteletter og kuttet opp alskens grønnsaker og poteter, så det blir grønnsaksgryte og steikebuljong/sjy på meg litt senere i dag. Det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars #226519 Del Skrevet 2. mars Ordet og jeg er mette. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. mars #226520 Del Skrevet 2. mars Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ordet og jeg er mette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå