Hoppetaujenta Skrevet 30. januar #226281 Del Skrevet 30. januar Cid skrev (1 minutt siden): Ordet liker å fantasere om å være 21 år. Ja, det må nok fantasere LENGE, for det tar sin tid før det er så gammel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #226282 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Ja, det må nok fantasere LENGE, for det tar sin tid før det er så gammel. Ble det i november nå har det en kjæreste, de har kjøpt hus sammen 👱♂️👩🦰🏠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #226283 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Kanskje @MarianneE kan løse oss fra nysgjerrighetens grep og fortelle? Ordet er mitt dessuten. Det gjetter Cassidy Tvillingene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #226284 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja, det må nok fantasere LENGE, for det tar sin tid før det er så gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar #226285 Del Skrevet 30. januar Jeg er trøtt. Godnatt alle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #226286 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg er trøtt. Godnatt alle. Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og deg vår gode venn @Hoppetaujenta en Godnatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #226287 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg er trøtt. Godnatt alle. Har dyrene lagt seg? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #226288 Del Skrevet 30. januar Cid skrev (2 minutter siden): Har dyrene lagt seg? 😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #226289 Del Skrevet 31. januar Jaja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #226290 Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (56 minutter siden): Jaja 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #226291 Del Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara skrev (15 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #226292 Del Skrevet 31. januar Cassidy Tvillingene ser at Ordet fortsatt sover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #226293 Del Skrevet 31. januar Cid skrev (5 timer siden): Har dyrene lagt seg? Noen sover ennå. Resten er våkne og snuuuuser ut i lufta. Ordet sover ennå og det er mitt da også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #226294 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Noen sover ennå. Resten er våkne og snuuuuser ut i lufta. Ordet sover ennå og det er mitt da også. 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #226295 Del Skrevet 31. januar Spreke morgenjoggeren vår. Han jogger med et smil og liker det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #226296 Del Skrevet 31. januar Mens ordet planlegger å flytte sammen med kjæresten sin 👩🦰🧔🏻🏠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #226297 Del Skrevet 31. januar Tullegutten! Nå skal vi ha frokost. Snakkes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #226298 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Tullegutten! Nå skal vi ha frokost. Snakkes. Er jeg frokosten til dyra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #226299 Del Skrevet 31. januar Cid skrev (1 time siden): Er jeg frokosten til dyra? Neida, de bare smaker på deg. Litt hardt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #226300 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Neida, de bare smaker på deg. Litt hardt. Hjeeeeeeeelp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå