Cid Skrevet 29. januar #226261 Del Skrevet 29. januar Hjelp! 🆘🆘🆘🆘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #226262 Del Skrevet 29. januar Det er veldig dårlig vær der nå så de meldingene ble ikke sendt. Sorry. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #226263 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det er veldig dårlig vær der nå så de meldingene ble ikke sendt. Sorry. 🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #226264 Del Skrevet 29. januar Cid skrev (54 minutter siden): 🥺 Nå har jeg fanget deg i mitt innlegg, så nå kan du aldri stikke av igjen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 29. januar #226265 Del Skrevet 29. januar da velger jeg å gi det siste ordet til Dere.. dere kan få med de råtne tannstubbene mine også..blir ikke en krone for hver av dem i glasset , men kanskje noen våtromsinnsekter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #226266 Del Skrevet 29. januar Baktus skrev (7 minutter siden): da velger jeg å gi det siste ordet til Dere.. dere kan få med de råtne tannstubbene mine også..blir ikke en krone for hver av dem i glasset , men kanskje noen våtromsinnsekter Huff, det var da veldig snilt. *tisking og hvisking lyder i tråden* Da har Ordet mast såpass på meg her at vi i fellesskap skal tømme sparebøssene våre og gi deg alt sammen så du kan få kjøpt deg noen ny tenner. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #226267 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Nå har jeg fanget deg i mitt innlegg, så nå kan du aldri stikke av igjen. Stikker snart av for å spise på restaurant med pappa da 🍕👨🏼🧔🏻 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #226268 Del Skrevet 29. januar Cid skrev (2 minutter siden): Stikker snart av for å spise på restaurant med pappa da 🍕👨🏼🧔🏻 Da får du jo selvsagt lov til det og du må også love å bestille noe kjempegodt Ok? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #226269 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Da får du jo selvsagt lov til det og du må også love å bestille noe kjempegodt Ok? Ja, takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #226270 Del Skrevet 29. januar Pappa betaler? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #226271 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Pappa betaler? Han spanderer ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #226272 Del Skrevet 29. januar Du er veldig heldig. Ha det hyggelig med pappan din. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar #226273 Del Skrevet 29. januar Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en fin mandagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #226274 Del Skrevet 29. januar Vi takker. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. januar #226275 Del Skrevet 29. januar Ordet og jeg slo på TV og slang oss ned i sofaen nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar #226276 Del Skrevet 29. januar MarianneE skrev (5 minutter siden): Ordet og jeg slo på TV og slang oss ned i sofaen nå Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Vi takker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #226277 Del Skrevet 29. januar MarianneE skrev (13 minutter siden): Ordet og jeg slo på TV og slang oss ned i sofaen nå Var det en slags protesthandling i beste opprørsstil? Ble det helt smadret? - Ordet lurer interessert 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar #226278 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Var det en slags protesthandling i beste opprørsstil? Ble det helt smadret? - Ordet lurer interessert Nå ble Cassidy Tvillingene også nysgjerrige her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar #226279 Del Skrevet 30. januar Kanskje @MarianneE kan løse oss fra nysgjerrighetens grep og fortelle? Ordet er mitt dessuten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #226280 Del Skrevet 30. januar Ordet liker å være 21 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå