Cid Skrevet 26. januar #226241 Del Skrevet 26. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): God helg til @Baktus som jeg har lest et annet sted på forumet, skal leve uten sånne gale kvinnfolk resten av sitt liv. Da er vi to som skal leve alene hver for oss. Hva med Anton? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. januar #226242 Del Skrevet 26. januar Åja, han også selvsagt. Vi er enige om det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. januar #226243 Del Skrevet 26. januar Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): God helg til @Baktus som jeg har lest et annet sted på forumet, skal leve uten sånne gale kvinnfolk resten av sitt liv. Da er vi to som skal leve alene hver for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. januar #226244 Del Skrevet 26. januar Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Åja, han også selvsagt. Vi er enige om det. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar #226245 Del Skrevet 28. januar Mitt Ord er trøtt og det er jeg også, så vi legger oss nok før ti. Kanskje ni. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. januar #226246 Del Skrevet 28. januar Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Mitt Ord er trøtt og det er jeg også, så vi legger oss nok før ti. Kanskje ni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 28. januar #226247 Del Skrevet 28. januar Nå er ordet mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. januar #226248 Del Skrevet 28. januar Cassidy Tvillingene protesterer ikke vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #226249 Del Skrevet 29. januar Godmorgen. 🥱 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #226250 Del Skrevet 29. januar Ordet har fylleangst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar #226251 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Godmorgen. 🥱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. januar #226252 Del Skrevet 29. januar Onkel Cid kan komme og rydde på rommet mitt- Ordet, det rotete ord. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 29. januar #226253 Del Skrevet 29. januar @Hoppetaujenta har faktisk hoppet litt over 187 000 likes når. Med dette tempoet kommer vi kanskje opp i 190 000 likes i løpet av 2024. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #226254 Del Skrevet 29. januar Cid skrev (1 time siden): Ordet har fylleangst. Du mener at det skal til tannlegen og er veldig redd for at det har et hull som må fylles? Sola de skrev (31 minutter siden): Onkel Cid kan komme og rydde på rommet mitt- Ordet, det rotete ord. Ja, vi er heldige som kjenner selveste ryddeguruen himself! StinkySocks skrev (13 minutter siden): @Hoppetaujenta har faktisk hoppet litt over 187 000 likes når. Med dette tempoet kommer vi kanskje opp i 190 000 likes i løpet av 2024. I alle dager?!? Hvordan gikk det til? Syns jeg liksom nettopp meldte meg inn her jeg... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #226255 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Du mener at det skal til tannlegen og er veldig redd for at det har et hull som må fylles? Ja, vi er heldige som kjenner selveste ryddeguruen himself! I alle dager?!? Hvordan gikk det til? Syns jeg liksom nettopp meldte meg inn her jeg... Ja men ikke pga tannlegen 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #226256 Del Skrevet 29. januar Cid skrev (2 minutter siden): Ja men ikke pga tannlegen 😅 Bare tøysa! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #226257 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Bare tøysa! Ankom demonen Lønneberget nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #226258 Del Skrevet 29. januar Cid skrev (Akkurat nå): Ankom demonen Lønneberget nå? Det stemmer. Demonen er den nye tannlegen i bygda... Har du husket å bestille en ekstratime bare for å være helt sikker på at alt er i orden? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #226259 Del Skrevet 29. januar 🛖🔑🚪🏃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #226260 Del Skrevet 29. januar Fint. Han løper til tannlegekontoret og kaster seg opp i stolen og skriker: "Jeg vil FØRST!!!" 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå