Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Cid skrev (3 timer siden):

Ordet har smakt på gulasj og likte det.  

Bare det blir presentert på en morsom måte, sklir fremmed mat ned, for egentlig er det jo godt. :) 

Ford3000 skrev (2 timer siden):

Hæ? Seriøst? Det fortalte ikke Ordet til meg

Lille vennen min utvikler dessverre en hang til usannheter og ligner på noen andre jeg kjenner i tråden. :lur: 

Cid skrev (2 timer siden):

Det har ligget hjemme i en helt annen verden 🚬

Høres heller ut som opium hvis det går mange dager uten å komme opp til overflaten. :klo: 

Røyker du hasj sammen med Ordet? 😬🤔

Et betimelig spørsmål. :opplyser: 

Cid skrev (2 timer siden):

Nei. 👼

Akkurat ja...jeg ser at Cids nese vokser....   :fy: Du er en Pinoccio! 

Det er bra! Ble brått bekymret for deg! 

Tror vi skal fortsette med det. Faren er aldri over der. 

Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en Godmorgen.:klem3::klem3:

Ordet knasker lykkelig på en saftispinne etter frokosten og sier takk til onkel og tante. :nikke: 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Bare det blir presentert på en morsom måte, sklir fremmed mat ned, for egentlig er det jo godt. :) 

Lille vennen min utvikler dessverre en hang til usannheter og ligner på noen andre jeg kjenner i tråden. :lur: 

Høres heller ut som opium hvis det går mange dager uten å komme opp til overflaten. :klo: 

Ordet knasker lykkelig på en saftispinne etter frokosten og sier takk til onkel og tante. :nikke: 

Er dyrene på ferten av meg?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Er dyrene på ferten av meg?

Ja, de kjenner på fjerten etter deg! 🐲 🐉 🐶 🐕 🦨

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så... @Cid lyver og vi skal være bekymret for han, og har fått Ordet til å slenge seg på denne trenden? Må vi kanskje ha en sånn intervention @Hoppetaujenta

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Så... @Cid lyver og vi skal være bekymret for han, og har fått Ordet til å slenge seg på denne trenden? Må vi kanskje ha en sånn intervention @Hoppetaujenta

Ja, det tror jeg vi må og målet er å få ham lovlydig i sitt hjerte og hjelpen er en mnd i sibir uten nett av noe slag. :jolie: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Ja, det tror jeg vi må og målet er å få ham lovlydig i sitt hjerte og hjelpen er en mnd i sibir uten nett av noe slag. :jolie: 

Sibir? Du er ikke redd for at han skal fryse understellet av seg a? Én ting er at han lyver, men dette høres jo ut som tortur. Da syns jeg heller vi kan la han sitte hjemme uten nett. I alle fall varmere og litt koseligere. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Sibir? Du er ikke redd for at han skal fryse understellet av seg a? Én ting er at han lyver, men dette høres jo ut som tortur. Da syns jeg heller vi kan la han sitte hjemme uten nett. I alle fall varmere og litt koseligere. 

Har mobildata :nigo:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (7 minutter siden):

:knegg: Folk lever jo greit på tundraen i sibir også. De har klær, mat og spesialbygget hus. Han er en vaneforbryter og jeg er redd for at om det blir for koselig, så kan man bare fortsetter etterpå, for det blir jo ingen straff uansett. 

Cid skrev (5 minutter siden):

Har mobildata :nigo:

Nei. Alt sånn blir konfiskert. Dette er den harde, men rettferdige Hoppen AI3 som taler. :jolie: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

:knegg: Folk lever jo greit på tundraen i sibir også. De har klær, mat og spesialbygget hus. Han er en vaneforbryter og jeg er redd for at om det blir for koselig, så kan man bare fortsetter etterpå, for det blir jo ingen straff uansett. 

Nei. Alt sånn blir konfiskert. Dette er den harde, men rettferdige Hoppen AI3 som taler. :jolie: 

:fise:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

:fise:

Kon FIS kert, ja. :jolie: 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Kon FIS kert, ja. :jolie: 

Bedre enn Kon FIS ting. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (21 timer siden):

Hva betyr det?

Det er en trommelyd som forteller at en ting er avsluttet og at det var bra. En slags understreking med trommer. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Det er en trommelyd som forteller at en ting er avsluttet og at det var bra. En slags understreking med trommer. 

🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

siste ordet for denne uka er veldig klart..Hurra for Voss kommune som har strødd fortauene grundig..ellers hadde dette vært en umulig dag..makan til iss med vannlag oppå skal man lete etter.. jeg har en følelse av at det er mest strødd rundt tinghuset og jo lengre fra tinghuset man kommer jo mindre strø..kommunen våger sikkert ikke noe annet..et par dommere på ræv så blir vel hele kommunestyre dømt til forvaring... så flott at tinghuset ligger midt i hovedgata her..

snart skiflyging i Kulm og muligens Bystoel dukker opp , kven kveit... 

god helg :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til @Baktus som jeg har lest et annet sted på forumet, skal leve uten sånne gale kvinnfolk
resten av sitt liv. Da er vi to som skal leve alene hver for oss. :D 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...