Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #226161 Del Skrevet 19. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): ...og dere to. Snart skal jeg i seng her. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #226162 Del Skrevet 19. januar Ford3000 skrev (8 minutter siden): Hmm, du er så streng! Skikkelig. Må det vettu- Ordet er et lite glupskt barne-Ord. Hadde det vært 35 år så hadde jeg nok vært et par cm mindre streng. / Takk C&C! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #226163 Del Skrevet 19. januar Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Må det vettu- Ordet er et lite glupskt barne-Ord. Hadde det vært 35 år så hadde jeg nok vært et par cm mindre streng. / Takk C&C! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #226164 Del Skrevet 19. januar Nå sier jeg natta til Ordet og alle dere. Nå skal jeg legge meg. Natta. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #226165 Del Skrevet 19. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nå sier jeg natta til Ordet og alle dere. Nå skal jeg legge meg. Natta. Cassidy Tvillingene ønsker deg Godnatt igjen vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #226166 Del Skrevet 19. januar Jeg liker annerledes artister og denne her er sørgmodig og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #226167 Del Skrevet 19. januar Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Jeg liker annerledes artister og denne her er sørgmodig og fin. Cassidy Tvillingene liker også denne sangen, og artisten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. januar #226168 Del Skrevet 20. januar Ordet sover godt ser jeg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar #226169 Del Skrevet 20. januar Cassidy Tvillingene har gitt Nattaklemmer til Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 20. januar #226170 Del Skrevet 20. januar Sover dere fremdeles her? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar #226171 Del Skrevet 20. januar Neida. Jeg leser nettaviser. Samme som alltid pleier å stå der. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 20. januar #226172 Del Skrevet 20. januar siste ordet før jeg tar helg..men kommer vel luskende inn hit på mandag igjen, imellomtiden håper jeg ordene her inne får en fin helg , klem klem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar #226173 Del Skrevet 20. januar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Neida. Jeg leser nettaviser. Samme som alltid pleier å stå der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar #226174 Del Skrevet 20. januar Mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar #226175 Del Skrevet 20. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. januar #226176 Del Skrevet 21. januar Ordet og jeg hoster om kapp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar #226177 Del Skrevet 21. januar MarianneE skrev (1 time siden): Ordet og jeg hoster om kapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #226178 Del Skrevet 21. januar MarianneE skrev (3 timer siden): Ordet og jeg hoster om kapp Forkjølelse? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar #226179 Del Skrevet 21. januar Cassidy Tvillingene ser at Ordet fortsatt sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. januar #226180 Del Skrevet 21. januar Cid skrev (1 time siden): Forkjølelse? Ligger og lurer på om det er mykoplasma, altså det som kalles stille lungebetennelse. Har hatt det en gang før og dette er ganske likt. Ordet har sagt at det kan være lurt å kontakte legevakta i dag for det er så vanskelig å få time på legekontoret vi hører til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå