Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #226141 Del Skrevet 17. januar Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Tusen takk. Nettet fanger og da glemmer jeg alt. Bortsett fra mine venne her. Cassidy Tvillingene liker også å være her sammen med våre venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #226142 Del Skrevet 19. januar Dolly Parton fyller 78 år i dag. Wow...det er ganske utrolig, selv om hun nok har fått all den hjelpen et rikt menneske kan kjøpe seg. Grattis med dagen, Dolly. På tide å ikke jobbe fra ni til fem nå kanskje? 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 19. januar #226143 Del Skrevet 19. januar siste ordet idag .god fredag ....muligens kommer det et ord i morgen oxo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #226144 Del Skrevet 19. januar Baktus skrev (43 minutter siden): siste ordet idag .god fredag ....muligens kommer det et ord i morgen oxo Jeg gleder meg. Muligens. Hvis han dukker opp. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. januar #226145 Del Skrevet 19. januar Voksen ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. januar #226146 Del Skrevet 19. januar spiser snop. Jeg deler bare så det er sagt- Ordet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #226147 Del Skrevet 19. januar Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Dolly Parton fyller 78 år i dag. Wow...det er ganske utrolig, selv om hun nok har fått all den hjelpen et rikt menneske kan kjøpe seg. Grattis med dagen, Dolly. På tide å ikke jobbe fra ni til fem nå kanskje? 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #226148 Del Skrevet 19. januar Sola de skrev (3 timer siden): spiser snop. Jeg deler bare så det er sagt- Ordet Det var stort Ord det. Deler med folk før en spiser det opp selv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 19. januar #226149 Del Skrevet 19. januar Dolly Parton er kul! Ordet har tippet i Eurojackpot. Håper på å vinne storpremien. Ordet glemte å tippe forrige helg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #226150 Del Skrevet 19. januar Ford3000 skrev (3 minutter siden): Dolly Parton er kul! Ordet har tippet i Eurojackpot. Håper på å vinne storpremien. Ordet glemte å tippe forrige helg. Cassidy Tvillingene synes også at Dolly Parton er kul.😎😎🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #226151 Del Skrevet 19. januar Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Det var stort Ord det. Deler med folk før en spiser det opp selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #226152 Del Skrevet 19. januar Ford3000 skrev (24 minutter siden): Ordet har tippet i Eurojackpot. Håper på å vinne storpremien. Ordet glemte å tippe forrige helg. Alle pengene må jeg ta vare på! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #226153 Del Skrevet 19. januar Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Alle pengene må jeg ta vare på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 19. januar #226154 Del Skrevet 19. januar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Alle pengene må jeg ta vare på! Tror du ikke Ordet klarer å håndtere en stor sum alene? Eller går Ordet berserk på butikken og kjøper potetgull og snop for alle penga? 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #226155 Del Skrevet 19. januar Ford3000 skrev (3 minutter siden): Tror du ikke Ordet klarer å håndtere en stor sum alene? Eller går Ordet berserk på butikken og kjøper potetgull og snop for alle penga? 😬 Ordet trenger ikke kjøpe snop og potetgull selv på butikken, for det vet at Cassidy Tvillingene alltid kjøper det til Lille Ordet.😉😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #226156 Del Skrevet 19. januar Ford3000 skrev (16 minutter siden): Tror du ikke Ordet klarer å håndtere en stor sum alene? Eller går Ordet berserk på butikken og kjøper potetgull og snop for alle penga? 😬 Nei, faktisk så vet jeg at det blir helt spinnvilt, for det forstår hva penger kan brukes til. Her må det holdes fast og utporsjoneres litt av gangen. Jeg har talt! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #226157 Del Skrevet 19. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, faktisk så vet jeg at det blir helt spinnvilt, for det forstår hva penger kan brukes til. Her må det holdes fast og utporsjoneres litt av gangen. Jeg har talt! Cassidy Tvillingene synes at Ordet er heldig som har deg til å passe på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #226158 Del Skrevet 19. januar ...og dere to. Snart skal jeg i seng her. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 19. januar #226159 Del Skrevet 19. januar Ciaran og Ciara skrev (24 minutter siden): Ordet trenger ikke kjøpe snop og potetgull selv på butikken, for det vet at Cassidy Tvillingene alltid kjøper det til Lille Ordet.😉😉 For mye snop er ikke bra, så håper dere ikke gir Ordet for mye 😊 Blir mye hull i tennene tror jeg. Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Nei, faktisk så vet jeg at det blir helt spinnvilt, for det forstår hva penger kan brukes til. Her må det holdes fast og utporsjoneres litt av gangen. Jeg har talt! Hmm, du er så streng! Skikkelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #226160 Del Skrevet 19. januar Ford3000 skrev (4 minutter siden): For mye snop er ikke bra, så håper dere ikke gir Ordet for mye 😊 Blir mye hull i tennene tror jeg. Hmm, du er så streng! Skikkelig. Ja Cassidy Tvillingene vet, vi kan ikke risikere at Ordet får besøk av Karius og Baktus.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå