Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar #226121 Del Skrevet 16. januar Cassidy Tvillingene ser at Ordet sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 17. januar #226122 Del Skrevet 17. januar og alle sammen er tydeligvis noen syvsovere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar #226123 Del Skrevet 17. januar Mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. januar #226124 Del Skrevet 17. januar ⛷️Unna veiiiii! - Ordet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar #226125 Del Skrevet 17. januar Jeg har ikke stått på ski siden 7 klasse, så 20 år siden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar #226126 Del Skrevet 17. januar Dæven de 20 årene har gått raskt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar #226127 Del Skrevet 17. januar Cid skrev (3 minutter siden): Dæven de 20 årene har gått raskt Bare vent til du blir gammel...da går visst tiden enda fortere har jeg hørt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar #226128 Del Skrevet 17. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Bare vent til du blir gammel...da går visst tiden enda fortere har jeg hørt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar #226129 Del Skrevet 17. januar En får leve dagen en har i dag (hver dag) og kose seg hvis man kan...eller gjøre så godt man kan i alle fall. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar #226130 Del Skrevet 17. januar Cid skrev (7 minutter siden): ...såsåså...lille Cid... 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #226131 Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en fin onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar #226132 Del Skrevet 17. januar Byssan lull...synger Ordet for de to små, søte murmeldyrene som sover sin dype søvn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #226133 Del Skrevet 17. januar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Byssan lull...synger Ordet for de to små, søte murmeldyrene som sover sin dype søvn. Nå er Cassidy Tvillingene våkne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar #226134 Del Skrevet 17. januar Ordet drikker vin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #226135 Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene ser at Ordet drikker bringebærsaft vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar #226136 Del Skrevet 17. januar Ordet er på Tinder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #226137 Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene ser at Ordet spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar #226138 Del Skrevet 17. januar Åhh, det har jeg glemt i kveld, så da logger jeg av og finner meg ei skive med makrell og kald melk. God kveld videre til alle sammen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #226139 Del Skrevet 17. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Åhh, det har jeg glemt i kveld, så da logger jeg av og finner meg ei skive med makrell og kald melk. God kveld videre til alle sammen. Cassidy Tvillingene ønsker deg en god kveld og et godt måltid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar #226140 Del Skrevet 17. januar Tusen takk. Nettet fanger og da glemmer jeg alt. Bortsett fra mine venne her. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå