Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #226061 Del Skrevet 8. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja. Tror gode tanker kommer dit dem skal. Vi får tenke mye. Cassidy Tvillingene tenker mye på dem, så da håper vi at tankene kommer frem dit de skal. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. januar #226062 Del Skrevet 8. januar LilleMy skrev (1 time siden): Ordet henger med meg og dogsa🐾🐾 Jeg vil også henge med dogsa!! Spør om det er greit, er du snill 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #226063 Del Skrevet 8. januar KnekkeBørre skrev (50 minutter siden): Jeg vil også henge med dogsa!! Spør om det er greit, er du snill Cassidy Tvillingene slenger oss på, vi vil også henge med dogsa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar #226064 Del Skrevet 9. januar Er det dogser i denne tråden? Har noen gjemt dem? Går de tur med seg selv i all snøen? (neppe) Stjelt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. januar #226065 Del Skrevet 9. januar Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Er det dogser i denne tråden? Har noen gjemt dem? Går de tur med seg selv i all snøen? (neppe) Stjelt? Ble utstoppet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. januar #226066 Del Skrevet 9. januar Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Er det dogser i denne tråden? Har noen gjemt dem? Går de tur med seg selv i all snøen? (neppe) Stjelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar #226067 Del Skrevet 10. januar Ordet er mitt og vi tar matpause. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #226068 Del Skrevet 10. januar Ordet gleder seg til å gifte seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #226069 Del Skrevet 10. januar (endret) Jeg og Ordet har kjørt pirartaxi i min gamle Peugeot. Og nå skal vi til McDonalds på Jessheim å blåse hele fortjenesten på Quarterpounders med cheese. Etterpå skal vi spinne piruetter og spy! Endret 10. januar av KnekkeBørre 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #226070 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Jeg og Ordet har kjørt pirartaxi i min gamle Peugeot. Og nå skal vi til McDonalds på Jessheim å blåse hele fortjenesten på Quarterpounders med cheese. Etterpå skal vi spinne piruetter og spy! Og dra på byen og plukke opp en prostituert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #226071 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (5 minutter siden): Og dra på byen og plukke opp en prostituert? Vi plukker ikke opp. Vi plukkes opp! We don't pay pussy. Pussy pays us ✌️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. januar #226072 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (48 minutter siden): Jeg og Ordet har kjørt pirartaxi i min gamle Peugeot. Og nå skal vi til McDonalds på Jessheim å blåse hele fortjenesten på Quarterpounders med cheese. Etterpå skal vi spinne piruetter og spy! 😉😉 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ordet er mitt og vi tar matpause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar #226073 Del Skrevet 11. januar (endret) KnekkeBørre skrev (16 timer siden): Jeg og Ordet har kjørt pirartaxi i min gamle Peugeot. Og nå skal vi til McDonalds på Jessheim å blåse hele fortjenesten på Quarterpounders med cheese. Etterpå skal vi spinne piruetter og spy! Det høres riktig festlig ut. Cid skrev (16 timer siden): Og dra på byen og plukke opp en prostituert? Er der mange falne kvinner som må hjelpes opp der? KnekkeBørre skrev (16 timer siden): Vi plukker ikke opp. Vi plukkes opp! We don't pay pussy. Pussy pays us ✌️ Det har nå plutselig blitt en kødannelse foran foruminngangen og den første damen vifter med disse her og lurer på hvor mye hun får for dem? Hva i all verden er dette her for noe, Børre? Driver du salg av tjenester? Endret 11. januar av Hoppetaujenta 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #226074 Del Skrevet 11. januar Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Det høres riktig festlig ut. Er der mange falne kvinner som må hjelpes opp der? Det har nå plutselig blitt en kødannelse foran foruminngangen og den første damen vifter med disse her og lurer på hvor mye hun får for dem? Hva i all verden er dette her for noe, Børre? Driver du salg av tjenester? 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #226075 Del Skrevet 11. januar Ordet er på fest med venner og kjæresten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar #226076 Del Skrevet 11. januar Cid skrev (16 minutter siden): Ordet er på fest med venner og kjæresten. Toåringen min skal bli med og legge seg og sove, akkurat som jeg selv skal. Jeg må innrømme at jeg har smakt på en liten ting i dag bare fordi jeg ble nysgjerrig, men der ble jeg kjempeskuffet. Den var bitteliten og smakte ikke sånn som jeg hadde forventet. Skal aldri smake igjen. *herved er det innrømmet og tilgitt* Fullstendig juks og fanteri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #226077 Del Skrevet 11. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Toåringen min skal bli med og legge seg og sove, akkurat som jeg selv skal. Jeg må innrømme at jeg har smakt på en liten ting i dag bare fordi jeg ble nysgjerrig, men der ble jeg kjempeskuffet. Den var bitteliten og smakte ikke sånn som jeg hadde forventet. Skal aldri smake igjen. *herved er det innrømmet og tilgitt* Fullstendig juks og fanteri. Ungen til ordet du mener? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar #226078 Del Skrevet 11. januar Cid skrev (3 minutter siden): Ungen til ordet du mener? Nei. Nå skal jeg legge meg og forsøke å få sove uten Cids mange mareritt i hodet mitt. Natta alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #226079 Del Skrevet 11. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei. Nå skal jeg legge meg og forsøke å få sove uten Cids mange mareritt i hodet mitt. Natta alle. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #226080 Del Skrevet 11. januar Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Toåringen min skal bli med og legge seg og sove, akkurat som jeg selv skal. Jeg må innrømme at jeg har smakt på en liten ting i dag bare fordi jeg ble nysgjerrig, men der ble jeg kjempeskuffet. Den var bitteliten og smakte ikke sånn som jeg hadde forventet. Skal aldri smake igjen. *herved er det innrømmet og tilgitt* Fullstendig juks og fanteri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå