Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Ordet gråter og er søkkblaut i hele seg for noen slapp det ut i rattkjelkebakken og det satt på med de store guttene. 

Kom her du så skal vi få på deg tørt tøy og finne frem litt mat.  :baby:

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cassidy Tvillingene ser at Ordet spiser snop nå.🍬🍬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope for Ordet fortalte Cassidy Tvillingene at det verken liker vin, og at det er 100% avholds.:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene har akkurat laget kveldsmat til Ordet vi.:spise::spise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Snillere venner finnes ikke. :)  

Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade og varme i hjertene våre.:klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade og varme i hjertene våre.:klem3::klem3:

Godt å høre. Må ikke fryse der heller vet dere. :fnise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre. Må ikke fryse der heller vet dere. :fnise: 

Nei det kan ikke Cassidy Tvillingene ha noe av vet du.:fnise::fnise::klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fryst. Vært litt stesset i dag grunnet ting som skulle skje, men som ikke gjorde det...og andre "greier", men håper på bedre dager og ikke minst bedre tid til å slappe av og sove om natta. Skikkelig. Jeg sover for lite. :sukk: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

I dag har jeg fryst. Vært litt stesset i dag grunnet ting som skulle skje, men som ikke gjorde det...og andre "greier", men håper på bedre dager og ikke minst bedre tid til å slappe av og sove om natta. Skikkelig. Jeg sover for lite. :sukk: 

Cassidy Tvillingene vet godt hvordan det er å være stresset og få lite søvn, det opplevde vi mye av da vi var tenåringer.:nikke::nikke:

Her får du flere klemmer fra oss, du vår snille og gode venn Hoppe.:klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene vet godt hvordan det er å være stresset og få lite søvn, det opplevde vi mye av da vi var tenåringer.:nikke::nikke:

Her får du flere klemmer fra oss, du vår snille og gode venn Hoppe.:klem3::klem3:

Tusen takk for de grønne klasebombeklemmene. De varmer på alle hyggelige måter.  :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for de grønne klasebombeklemmene. De varmer på alle hyggelige måter.  :klem3:

Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner vi.:klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner vi.:klem3::klem3:

Det er jeg glad for å høre. :)  Jeg gjør også det, til og med når jeg ikke er her inne.
Lurer på hvordan den ene og den andre har det. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Det er jeg glad for å høre. :)  Jeg gjør også det, til og med når jeg ikke er her inne.
Lurer på hvordan den ene og den andre har det. 

Ja Cassidy Tvillingene lurer også på hvordan forumvenner som vi ikke har sett her på lenge har det, vi tenker på de heletiden og vi håper at de har det så bra som de kan ha det.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Spesielt enkelte, som dere vet. :nikke: 

Ja Cassidy Tvillingene tenker selvfølgelig mye på Maskinfører i denne tiden som er tung for han, men vi tenker også veldig mye på en annen forumvenn som vi ikke har sett her på lenge.:nikke::nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. :sukk: Tror gode tanker kommer dit dem skal. Vi får tenke mye. :) 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...