Hoppetaujenta Skrevet 4. januar #226021 Del Skrevet 4. januar Cid skrev (Akkurat nå): Er dyra irritert på meg? Ja, for de trodde at de fikk litt nyttårsfri, men det får de tydeligvis ikke. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. januar #226022 Del Skrevet 4. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, for de trodde at de fikk litt nyttårsfri, men det får de tydeligvis ikke. De er vel også i dyp sorg over det som skjedde med elgen? 🦴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar #226023 Del Skrevet 4. januar Cid skrev (1 minutt siden): De er vel også i dyp sorg over det som skjedde med elgen? 🦴 De ble helt fra seg av sinne og løp i ring og ulte kraftig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. januar #226024 Del Skrevet 4. januar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): De ble helt fra seg av sinne og løp i ring og ulte kraftig. De som behandler noen levende vesener sånn er monstre 🤬 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar #226025 Del Skrevet 4. januar Ja. 100% enig. Håper politiet tar det på alvor og at det finnes fingeravtrykk på restene av raketten. 👺 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. januar #226026 Del Skrevet 4. januar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Ja. 100% enig. Håper politiet tar det på alvor og at det finnes fingeravtrykk på restene av raketten. 👺 Og så pågriper demonen de ansvarlige 👹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar #226027 Del Skrevet 4. januar Cid skrev (12 minutter siden): Og så pågriper demonen de ansvarlige 👹 ...og straffer akkurat passelig for forbrytelsen...og litt til. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. januar #226028 Del Skrevet 4. januar Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): ...og straffer akkurat passelig for forbrytelsen...og litt til. Hvem passer på ordet nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar #226029 Del Skrevet 4. januar Det var meg, men nå må jeg gå og gjøre noe annet. Hvem overtar? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. januar #226030 Del Skrevet 4. januar Cid skrev (4 timer siden): Det gikk bra med ordet, foreldrene Anton og Hoppe er lettet 😌 Cid skrev (2 timer siden): Er dyra irritert på meg? 😉😉 Cid skrev (5 timer siden): Nå er ordet ute med meg, Anton og Hoppe og sykler. Plutselig så kommer det en syklist og treffer ordet så det faller av og havner på sykehus 😉😉 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. januar #226031 Del Skrevet 4. januar Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Det var meg, men nå må jeg gå og gjøre noe annet. Hvem overtar? Cid skrev (1 time siden): Hvem passer på ordet nå? 😉😉 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): ...og straffer akkurat passelig for forbrytelsen...og litt til. 😉😉 Cid skrev (2 timer siden): Og så pågriper demonen de ansvarlige 👹 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja. 100% enig. Håper politiet tar det på alvor og at det finnes fingeravtrykk på restene av raketten. 👺 Cid skrev (2 timer siden): De som behandler noen levende vesener sånn er monstre 🤬 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): De ble helt fra seg av sinne og løp i ring og ulte kraftig. Cid skrev (2 timer siden): De er vel også i dyp sorg over det som skjedde med elgen? 🦴 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja, for de trodde at de fikk litt nyttårsfri, men det får de tydeligvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 4. januar #226032 Del Skrevet 4. januar Finne noe godis eller være fornuftig å la være?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. januar #226033 Del Skrevet 4. januar LilleMy skrev (2 minutter siden): Finne noe godis eller være fornuftig å la være?! Cassidy Tvillingene klarer aldri å la være, når vi er i nærheten av snop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 4. januar #226034 Del Skrevet 4. januar Enig i at det er vanskelig, ass😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. januar #226035 Del Skrevet 4. januar Cassidy Tvillingene synes at det er helt umulig vi.🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 4. januar #226036 Del Skrevet 4. januar Tar ordet med i seng, jeg….. natta💤💤💤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. januar #226037 Del Skrevet 4. januar Cassidy Tvillingene ønsker Godnatt til både Ordet og deg @LilleMy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. januar #226038 Del Skrevet 5. januar Ordet gråter og er søkkblaut i hele seg for noen slapp det ut i rattkjelkebakken og det satt på med de store guttene. Kom her du så skal vi få på deg tørt tøy og finne frem litt mat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 5. januar #226039 Del Skrevet 5. januar rattkjelke ja endelig et kjent ord 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #226040 Del Skrevet 5. januar Baktus skrev (2 timer siden): rattkjelke ja endelig et kjent ord 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå