Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare en siste melding til verden: jeg skal ikke lese boka til dramaqueen-Harry. :jolie: Goodbye for now. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 timer siden):

Ordet klipper hoppetauet til @Hoppetaujenta i to

...og hun er jo vant til den tøysete lille vennen sin og har alltid "det magiske tauet" med seg
når Ordet er i nærheten, for det kan spleises igjen, lett som bare det. :hoppe: Om og om igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

...og hun er jo vant til den tøysete lille vennen sin og har alltid "det magiske tauet" med seg
når Ordet er i nærheten, for det kan spleises igjen, lett som bare det. :hoppe: Om og om igjen. 

Løsningsorientert! :tommelopp2:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (4 minutter siden):

Løsningsorientert! :tommelopp2:

Hoppen som ikke kunne målbindes, vettu. :D 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ...om latteren til Embla sitter i fengsel??? Seffølgelig gjør den ikke det. Den er fri som fuglen. :) 
*bare ikke våg å si fengselsfuglen nå og ødelegg det fine, verbale frihetsbildet mitt! :fy: *

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Hæ...om latteren til Embla sitter i fengsel??? Seffølgelig gjør den ikke det. Den er fri som fuglen. :) 
*bare ikke våg å si fengselsfuglen nå og ødelegg det fine, verbale frihetsbildet mitt! :fy: *

Ordet som sitter inne i 13 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Jeg kan til nød gå med på at den er lettere innestengt på et diiigert tivoli med alle ting som man trenger for å ha det bra (mat, seng, klær etc.), inkludert en forferdelig masse karuseller som Hoppen ikke setter sine ben oppi. :ninja: Cid kan bli med på dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Nei. Jeg kan til nød gå med på at den er lettere innestengt på et diiigert tivoli med alle ting som man trenger for å ha det bra (mat, seng, klær etc.), inkludert en forferdelig masse karuseller som Hoppen ikke setter sine ben oppi. :ninja: Cid kan bli med på dem. 

🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anton og vennene løper etter Cid og fanger ham, binder ham fast i snekkerbua og følger ham inn
på tivoliområdet som det ikke går an å rømme fra. :lur: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her tar karakteren "Saga Norén" fra Broen (Sofia Helin) ordet hos Skavlan:

Har ikke sett denne før. Sofia Helin er helt dronning! Man kan se at hun går fra å være seg selv til å gå inn i karakteren Saga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenobia skrev (2 timer siden):

Her tar karakteren "Saga Norén" fra Broen (Sofia Helin) ordet hos Skavlan:

Har ikke sett denne før. Sofia Helin er helt dronning! Man kan se at hun går fra å være seg selv til å gå inn i karakteren Saga

Har du sett Jul i Blodfjell? Ine Jansen parodierer Saga Norén veldig bra der 😀

Endret av Entern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...