Baktus2024 Skrevet 24. desember 2022 #217001 Del Skrevet 24. desember 2022 Ha en riktig god jul alle på sosial-forumet . 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2022 #217002 Del Skrevet 24. desember 2022 (endret) Embla Othea skrev (4 timer siden): Åh - den er nydelig! 🥰 Ja, den er supernydelig og mektig som bare det. Embla Othea skrev (4 timer siden): Vet ikke… venter i spenning 🥰 Personalet på avdelingen mekker Nå har dere vel spist? *nysgjerrig* MarianneE skrev (4 timer siden): Jeg ønsker deg uansett en god jul og ønsker deg det beste i fremtiden. Holder vi oss her alle sammen, så får vi det hyggeligste et forum kan bidra med i alle fall. Baktus skrev (1 time siden): Ha en riktig god jul alle på sosial-forumet . Takk skal du ha...og det samme til deg fra meg. Til alle andre også. Endret 24. desember 2022 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 24. desember 2022 #217003 Del Skrevet 24. desember 2022 God jul til alle skravlebøtter. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 24. desember 2022 #217004 Del Skrevet 24. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): Ja, den er supernydelig og mektig som bare det. Nå har dere vel spist? *nysgjerrig* Holder vi oss her alle sammen, så får vi det hyggeligste et forum kan bidra med i alle fall. Takk skal du ha...og det samme til deg fra meg. Til alle andre også. Det ble rundstykker med laks, eggerøre, eggesalat og masse annet godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 24. desember 2022 #217005 Del Skrevet 24. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Ja, den er supernydelig og mektig som bare det. Nå har dere vel spist? *nysgjerrig* Holder vi oss her alle sammen, så får vi det hyggeligste et forum kan bidra med i alle fall. Takk skal du ha...og det samme til deg fra meg. Til alle andre også. Men det koster jo 60 kr for det lille stykket… Så jeg pleier alltid å kjøpe med 3 doughnuts i tillegg… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2022 #217006 Del Skrevet 24. desember 2022 ...og du likte det og ble god og mett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 24. desember 2022 #217007 Del Skrevet 24. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): ...og du likte det og ble god og mett? Othea er fornøyd og mett 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 24. desember 2022 #217008 Del Skrevet 24. desember 2022 Baktus skrev (2 timer siden): Ha en riktig god jul alle på sosial-forumet . God jul Karius og *Baktus* 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 24. desember 2022 #217009 Del Skrevet 24. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Ja, den er supernydelig og mektig som bare det. Nå har dere vel spist? *nysgjerrig* Holder vi oss her alle sammen, så får vi det hyggeligste et forum kan bidra med i alle fall. Takk skal du ha...og det samme til deg fra meg. Til alle andre også. Jeg vet at du ikke feirer jul, men har du en fin dag likevel? ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2022 #217010 Del Skrevet 24. desember 2022 Var i seng halv seks og sto opp halv elleve...ikke helt i form, men det kunne ha vært verre. Snart kaffe og skive. Dagen er så bra som den kan bli tror jeg. Hos deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 24. desember 2022 #217011 Del Skrevet 24. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Var i seng halv seks og sto opp halv elleve...ikke helt i form, men det kunne ha vært verre. Snart kaffe og skive. Dagen er så bra som den kan bli tror jeg. Hos deg da? Det var ikke mye søvn 💤 Dagen kunne vært bedre. Jeg har ligget 3 timer i belteseng og nå må jeg sitte i transportbelter på rommet. Jeg er bare trist og jeg vil HJEM 🥲 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. desember 2022 #217012 Del Skrevet 24. desember 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): Men det koster jo 60 kr for det lille stykket… Så jeg pleier alltid å kjøpe med 3 doughnuts i tillegg… Får du dratt ut og handlet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 24. desember 2022 #217013 Del Skrevet 24. desember 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Får du dratt ut og handlet? Nei - hjemlevering 😊 Personalet ringer og bestiller så får vi det på porten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. desember 2022 #217014 Del Skrevet 24. desember 2022 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Nei - hjemlevering 😊 Personalet ringer og bestiller så får vi det på porten. Får dere lommepenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 24. desember 2022 #217015 Del Skrevet 24. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Får dere lommepenger? Nei - jeg får dagpenger fra en offentlig instans 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 24. desember 2022 #217016 Del Skrevet 24. desember 2022 Ordet og jeg koser oss med smultringer ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. desember 2022 #217017 Del Skrevet 24. desember 2022 Ordet og jeg fant Gule Bomber og Disney på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2022 #217018 Del Skrevet 24. desember 2022 Embla Othea skrev (2 timer siden): Dagen kunne vært bedre. Jeg har ligget 3 timer i belteseng og nå må jeg sitte i transportbelter på rommet. Jeg er bare trist og jeg vil HJEM 🥲 Jeg har aldri hatt det sånn som du forteller om der...men å bli fratatt friheten er ikke ok. Embla Othea skrev (1 time siden): Nei - hjemlevering Personalet ringer og bestiller så får vi det på porten. Enda godt det da. Mat og godsaker trøster i en tung tid. Har man ikke annet, så får man ta det man kan få tak i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 24. desember 2022 #217019 Del Skrevet 24. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (40 minutter siden): Jeg har aldri hatt det sånn som du forteller om der...men å bli fratatt friheten er ikke ok. Enda godt det da. Mat og godsaker trøster i en tung tid. Har man ikke annet, så får man ta det man kan få tak i. 🌹❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2022 #217020 Del Skrevet 24. desember 2022 Jaja...jeg tar Ordet og gir det til Embla jeg. Du kan bli der og spille spill eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå