Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hihi...tante Kvakke ga meg verdens beste julecola som jeg aldri har smakt så spesielt god før! :mynona:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer. Nå er også det et av mine sunnere nyttårsløfter. Ha et langt opphold på innkjøp og drikking av sånt. Vann får holde i noen uker. Hoppekropp skal renses litt og da blir det frukt/grønt og vann....og litt til. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Ja, det stemmer. Nå er også det et av mine sunnere nyttårsløfter. Ha et langt opphold på innkjøp og drikking av sånt. Vann får holde i noen uker. Hoppekropp skal renses litt og da blir det frukt/grønt og vann....og litt til. :) 

Fornuftige Hoppe :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvakkekyllingen

Ordet har malt meg med ansiktsmaling. Jeg skulle bli en katt, men det ble til slutt bestemt at det skulle bli spiderman. Jeg er svært usikker på resultatet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (6 timer siden):

Ordet har malt meg med ansiktsmaling. Jeg skulle bli en katt, men det ble til slutt bestemt at det skulle bli spiderman. Jeg er svært usikker på resultatet 😂

Abstrakt ansiktsmaling :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvakkekyllingen skrev (7 timer siden):

Catwoman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vintersolverv er årets korteste dag. I Norge “snur sola” onsdag 21. desember 2022, klokka 22:48, og dagene blir lysere fram til sommersolverv.

God morgen alle sammen. Nå blir det lysere tider. 

Ordet skal brenne bål sammen med meg i dag, og feire 🌞

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...