Entern Skrevet 15. november 2022 #215821 Del Skrevet 15. november 2022 Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden): Ordet tror at hun antagelig snakker om oss.... 🤣 Jeg har forsøkt å si at hun har viktigere ting å snakke om, men Ordet tror ikke noe på det. Vi er det viktigste i verden...sier det. Du og Ordet er veldig viktige for veldig mange her på KG ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. november 2022 #215822 Del Skrevet 15. november 2022 Embla Othea skrev (36 minutter siden): Jeg har bare gode ting å si om dere ❤️ 🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. november 2022 #215823 Del Skrevet 15. november 2022 Hoppetaujenta skrev (52 minutter siden): Ja. Som det heter: en må knuse noen egg for å lage omelett og en får forsøke å se det sånn. Det er vanskelig og gjør vondt en stund, før det begynner å endre seg til det bedre. Håper det 💛 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. november 2022 #215824 Del Skrevet 15. november 2022 Ordet og jeg skal spise tomatsuppe med rundstykker 🥫 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. november 2022 #215825 Del Skrevet 15. november 2022 (endret) Life is worth living av Justin Bieber er så fin ❤️ Den er så god på ekstra tøffe dager… Endret 15. november 2022 av Embla Othea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. november 2022 #215826 Del Skrevet 15. november 2022 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Life is worth Øivind av Justin Bieber er så fin ❤️ Den er så god på ekstra tøffe dager… Glad du har sanger som hjelper deg på vanskelige dager 🧡 Det har jeg og men litt andre slags sanger da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. november 2022 #215827 Del Skrevet 15. november 2022 Entern skrev (3 timer siden): Er ikke Ord litt ungt til så krevende jobb?🧒 Man må starte en plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. november 2022 #215828 Del Skrevet 15. november 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Glad du har sanger som hjelper deg på vanskelige dager 🧡 Det har jeg og men litt andre slags sanger da 😅 Du liker mer rock? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 15. november 2022 #215829 Del Skrevet 15. november 2022 Var det noen som sa rock? Ordet blir helt på tuppa av denne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. november 2022 #215830 Del Skrevet 15. november 2022 Embla Othea skrev (5 timer siden): Du liker mer rock? Ja 😊 Spesielt metal 🤘 Men også andre slags rock ✌️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. november 2022 #215831 Del Skrevet 15. november 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Ja 😊 Spesielt metal 🤘 Men også andre slags rock ✌️ Jeg liker Rammstein 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. november 2022 #215832 Del Skrevet 15. november 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg liker Rammstein 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2022 #215833 Del Skrevet 15. november 2022 Jeg er også veldig langt over snittet glad i Rammstein, men det er så rart; en skulle tro at hans stemme skulle være hard og brølende høy så den sto til musikken, men den er følsom og forsiktig, tekstene er vakre/triste/rare....og noen ganger snakkesynger han en fortelling og kombinasjonen av alt sammen...gjør effekten enorm. Jeg har spilt mengder av dem høyt i øretelefoner gjennom årene og så har jeg enten gjort manual-treningsøvelser, eller spilt meget vellykkede luftgitarer eller lufttrommer....og da har jeg vært lykkelig. Flott band. Flotte, merkelige folk og de liker meg som det siste musikalske, hemmelige ekstrahjulet på vogna... Enda det ikke er lørdag, så spiser jeg kroneis med god samvittighet og det smaker nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. november 2022 #215834 Del Skrevet 15. november 2022 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Jeg er også veldig langt over snittet glad i Rammstein, men det er så rart; en skulle tro at hans stemme skulle være hard og brølende høy så den sto til musikken, men den er følsom og forsiktig, tekstene er vakre/triste/rare....og noen ganger snakkesynger han en fortelling og kombinasjonen av alt sammen...gjør effekten enorm. Jeg har spilt mengder av dem høyt i øretelefoner gjennom årene og så har jeg enten gjort manual-treningsøvelser, eller spilt meget vellykkede luftgitarer eller lufttrommer....og da har jeg vært lykkelig. Flott band. Flotte, merkelige folk og de liker meg som det siste musikalske, hemmelige ekstrahjulet på vogna... Enda det ikke er lørdag, så spiser jeg kroneis med god samvittighet og det smaker nydelig! Enig 😊 Fengende tekster er det og… selv om jeg ikke forstår alt de synger om. Årgh, nå fristet du meg Hoppe! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2022 #215835 Del Skrevet 15. november 2022 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Fengende tekster er det og… selv om jeg ikke forstår alt de synger om. Årgh, nå fristet du meg Hoppe! 😍 Fristing er bra, for da har en noe å se frem til. Kanskje? / Må ha google translate fremme en del ganger ja, for tysk har jeg aldri lært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. november 2022 #215836 Del Skrevet 15. november 2022 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Fristing er bra, for da har en noe å se frem til. Kanskje? / Må ha google translate fremme en del ganger ja, for tysk har jeg aldri lært. Det er sjeldent vi får is på avdelingen, kun på sommeren, men vi får vafler til torsdagslunsjen. Det ser jeg alltid frem til. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2022 #215837 Del Skrevet 15. november 2022 Vet de ikke at is er bra for tilfriskningen da? Det ligger i ordet jo: tilfrISkning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. november 2022 #215838 Del Skrevet 15. november 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Vet de ikke at is er bra for tilfriskningen da? Det ligger i ordet jo: tilfrISkning! Nå lo jeg 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2022 #215839 Del Skrevet 15. november 2022 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Nå lo jeg 😆 Der ser du; det er allerede glad helbredelse bare ved det å lese det og tenke det inni deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. november 2022 #215840 Del Skrevet 15. november 2022 (endret) Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Der ser du; det er allerede glad helbredelse bare ved det å lese det og tenke det inni deg! De tror det sikkert har klikka for meg hvis jeg prøver å overbevise dem om at is er bedre enn piller 😆 Endret 15. november 2022 av Embla Othea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå