Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Hva er det mine uskyldige lyseblå ser? :sjokkbla: Tror man ikke på meg?
Jeg er ærligheten selv og ordet er bare mitt. Det er helt sant! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden):

Hva er det mine uskyldige lyseblå ser? :sjokkbla: Tror man ikke på meg?
Jeg er ærligheten selv og ordet er bare mitt. Det er helt sant! 

Det er sant det du sier ... av og til iallfall ... helt til noen kommer og znapper ordet fra deg :lur:

*znapp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt egg i panna mange ganger, men uansett hvor mange... så føler jeg meg sulten! - Ordet :spise: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er du altfor sjenert til å gjøre, så her kommer jeg (bommelibom) og ordet er mitt! God natt. :Gjesp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha ordet i hele dag hvis jeg kan få hva jeg vil av iskalde godsaker på pinne den samme tiden. :jepp: 

Jeg skal handle tikroners iser på Meny senere i dag. Kjempetilbud som skal rett i frysa...på en mellomlanding. :lur: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har via nett oppdaget et eget iskremutsalg nær meg og jeg skal dit så fort de åpner for sesongen.
Egetlaget is ser det ut til. Softis, kuler av alle gøye slag som ikke er vanlig i matbutikkene og det finnes 
vaffel, syltetøy og strø av alle slag....jovisst, helt klart at jeg skal dit, kjøpe en stor "kunstoppsats" 
som skal nytes på en ledig benk i nærheten. Som jeg gleder meg! :mynona: Jeg også gleder deg! - O :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Jeg har via nett oppdaget et eget iskremutsalg nær meg og jeg skal dit så fort de åpner for sesongen.
Egetlaget is ser det ut til. Softis, kuler av alle gøye slag som ikke er vanlig i matbutikkene og det finnes 
vaffel, syltetøy og strø av alle slag....jovisst, helt klart at jeg skal dit, kjøpe en stor "kunstoppsats" 
som skal nytes på en ledig benk i nærheten. Som jeg gleder meg! :mynona: Jeg også gleder deg! - O :jepp: 

Å det skulle jeg likt å vite hvor er! :sikle: skjønner at du ikke vil røpe det da ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røper ikke meg, mia.....det er der "problemet" ligger. :lur: 

Tenke seg til at etter alle disse timene/årene på forumet, er det fremdeles nesten ikke (!)
noen som vet hvor Hoppen hopper i virkelighetstid. Det er godt gjort syns jeg. :ninja: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (46 minutter siden):

Jeg røper ikke meg, mia.....det er der "problemet" ligger. :lur: 

Tenke seg til at etter alle disse timene/årene på forumet, er det fremdeles nesten ikke (!)
noen som vet hvor Hoppen hopper i virkelighetstid. Det er godt gjort syns jeg. :ninja: 

Og jeg er jo en av dem som vet LITT, men min munn er lukket med syv segl! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airman

Da er jeg snart ferdig på jobb, så logger av for idag.. Får rydde pulten her, slik at det ser ut som at jeg har jobbet her :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83 skrev (3 timer siden):

Og jeg er jo en av dem som vet LITT, men min munn er lukket med syv segl! 

*skriiik!* Vet du litt? :ninja: Du også?                   *gjemme seg bak seg selv og håper at hun aldri sier noe til noen* 

Airman skrev (1 time siden):

Da er jeg snart ferdig på jobb, så logger av for idag.. Får rydde pulten her, slik at det ser ut som at jeg har jobbet her :plystre:

Jeg syns du har vært veldig utholdende og flink. :jepp: Du kan godt få hvile resten av dagen og kvelden nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

*skriiik!* Vet du litt? :ninja: Du også?                   *gjemme seg bak seg selv og håper at hun aldri sier noe til noen* 

Det kan du være HELT trygg på at jeg aldri kommer til å gjøre :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, O mia i det høye(t). :dagens-rose:     Vedlegger nusselig barnebilde av lille-Mia i aksjon der. :jepp: 
2be829e41caeb41f33ac0055a03a6dda.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Takk, O mia i det høye(t). :dagens-rose:     Vedlegger nusselig barnebilde av lille-Mia i aksjon der. :jepp: 
2be829e41caeb41f33ac0055a03a6dda.jpg

:strix: koselig gjensyn ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mye bildegull i kartotekene. :jepp:  Kun meg som har akkurat de nøklene til de stedene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...