Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

mia83 skrev (13 timer siden):

Du da?

I natt har jeg sovet bedre enn på lenge og tror jeg vet hvorfor; vifta står i nærheten og lager "hvit støy".
Det fungerer fint som bysselullelyder for ei sliten Hoppe. Gleder meg til å sove ut til neste helg 
og da er det liksom litt feil at det bare er mandag i dag. :Gjesp: Jeg er så kjempetrøtt altså... Mitt ord. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden):

I natt har jeg sovet bedre enn på lenge og tror jeg vet hvorfor; vifta står i nærheten og lager "hvit støy".
Det fungerer fint som bysselullelyder for ei sliten Hoppe. Gleder meg til å sove ut til neste helg 
og da er det liksom litt feil at det bare er mandag i dag. :Gjesp: Jeg er så kjempetrøtt altså... Mitt ord. 

Da får vi håpe uka flyr avsted så det snart blir helg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm...det håper jeg også. Jeg trenger egentlig sommerferie nå. Like lenge som ungene har det fra skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Mhm...det håper jeg også. Jeg trenger egentlig sommerferie nå. Like lenge som ungene har det fra skolen.

Ja det hadde vært deilig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og da kunne jeg godt ha bodd på et stort hotell, med full forpleining og massasje hver dag. 
Hele meg kjenner meg mørbanket fra ingen steder og jeg har ikke vaksinert meg en gang. :klo: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg begynner med en sånn kanelsnurr oppe til høyre og litt kaffe ved siden av.
        Så tar jeg skiver etterpå, takk. :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg hatt ordet på mange år - så når jeg først snublet innom her så tar jeg det likegreit 🙂 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det syns jeg at du skal få beholde, for det fortjener du. :jepp:                                              ( :lur: ) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Ikke stol på hu der :riste:..........................................................hun bare lurer deg:opplyser:

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...