Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Da sniker vi oss inn i drømmene dine...Jon Blund og jeg. :tommelopp: :jepp:  Sees der.

Skulle du ha sett! 

Ingen Blond Jøn, men en nattevåken (enda) meg. 

Endret av Dr. A. Kula
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg også. Jeg har nattevakt her. :jepp:  (Dessuten har jeg sjekket mine netthandelplasser... :ninja: )

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp: Godmorgen. Skal "de vanlige nødvendigheter", handle litt og rett hjem igjen i dag. Trenger søvn og hvile. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mett. Etter sen lønsj som var romslig, fortsatte jeg med kald melk og to kjeks av det her slaget
og er METT nå. :sjokkbla: Veldig forsynt tror jeg at jeg sier...
d3fe415d-ae54-45d9-9945-ebcc772ecb44.jpe 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fame skrev (21 minutter siden):

12 min til ny episode av Grey's Anatomy  :nigo:

Jeg falt av Grey's anatomi i sesong 10 🙈 var ett eller annet med den sesongen jeg mislikte så sluttet å se på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke Li skrev (2 minutter siden):

Jeg falt av Grey's anatomi i sesong 10 🙈 var ett eller annet med den sesongen jeg mislikte så sluttet å se på. 

Jeg og falt av en periode. Så fikk jeg covid i januar og da begynte jeg igjen siden jeg måtte ha noe å se på. Kom meg til slutt gjennom alt. Det blir bedre   ^.^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (Akkurat nå):

Jeg og falt av en periode. Så fikk jeg covid i januar og da begynte jeg igjen siden jeg måtte ha noe å se på. Kom meg til slutt gjennom alt. Det blir bedre   ^.^

Jeg har vurdert å starte opp igjen. Har jo sett alt frem til sesong 10, så kan jo bare starte der igjen. Men syns de 4(?) Første episodene i den sesongen var... kjipe? Ikke så gode som det de hadde vært før hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (Akkurat nå):

Jeg har vurdert å starte opp igjen. Har jo sett alt frem til sesong 10, så kan jo bare starte der igjen. Men syns de 4(?) Første episodene i den sesongen var... kjipe? Ikke så gode som det de hadde vært før hvertfall.

Hoppe over de da  :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...