Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Airman
mia83 skrev (1 minutt siden):

Vann her 

Osmanpumpe, omdanner urin til vann her. Drikker øl, pisser igjennom en Osmanpumpe og får vann til natten. Slipper å stå opp for å gå på toalettet. :pinar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var liksom ikke bildet jeg gjerne ville ha på netthinnen før jeg skal sove, men sånn ble det i kveld gitt. :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Airman
Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden):

Dette var liksom ikke bildet jeg gjerne ville ha på netthinnen før jeg skal sove, men sånn ble det i kveld gitt. :laugh: 

:jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Airman skrev (20 minutter siden):

:jolie:

Ok da...jeg ser. :laugh: 

mia83 skrev (20 minutter siden):

:natti:

Natta miaen vår. :goodbye:  Sov godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og god morgen :)

Jeg drømte at jeg var på sykehuset. Gjentatte innleggelser. Kjedelig å være på sykehuset. 

Heldigvis var det bare en drøm.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airman
mia83 skrev (4 minutter siden):

Og god morgen :)

Jeg drømte at jeg var på sykehuset. Gjentatte innleggelser. Kjedelig å være på sykehuset. 

Heldigvis var det bare en drøm.

God morgen 🙂🏔️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn!  :)  Jeg våknet veldig tidlig og overbeviste meg om at jeg burde forsøke å få til en time til,
men tiden gikk og jeg fikk ikke sove. Jeg lå faktisk hele timen og samtalte med meg selv, la planer og
føringer for lørdagen min. Prate-prate-prate...jeg svarte meg selv også....og resultatet er en munn som
sahara og jeg blir liksom ikke helt restituert igjen kan jeg kjenne.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airman
Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Morn-morn!  :)  Jeg våknet veldig tidlig og overbeviste meg om at jeg burde forsøke å få til en time til,
men tiden gikk og jeg fikk ikke sove. Jeg lå faktisk hele timen og samtalte med meg selv, la planer og
føringer for lørdagen min. Prate-prate-prate...jeg svarte meg selv også....og resultatet er en munn som
sahara og jeg blir liksom ikke helt restituert igjen kan jeg kjenne.  

Da får du ihvertfall vettige svar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Airman skrev (1 time siden):

Da får du ihvertfall vettige svar :fnise:

Jupp, det er nettopp det som er saken; så ubegripelig grei samtalepartner! :hoppe: 
Jeg er stundom litt klok, voksen og fornuftig og så bykser jeg avsted i fantasiens verden
og foreslår plutselig ting jeg selv aldri hadde kommet på. Artig er det.

mia83 skrev (53 minutter siden):

Jeg har lett skallebank 

Uffda....har nå rock`n roll-ordet øvd seg på trommene igjen. Jeg låser dem alltid bort om natta,
men det fant tydeligvis nøklene på det hemmelige stedet. Jeg skal ta en prat på kammerset med det.
Det blir Tre strafferunder uten nistepause på deg i dag, Ordet! :nei:                  Stakkars mia. 🌹 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Jupp, det er nettopp det som er saken; så ubegripelig grei samtalepartner! :hoppe: 
Jeg er stundom litt klok, voksen og fornuftig og så bykser jeg avsted i fantasiens verden
og foreslår plutselig ting jeg selv aldri hadde kommet på. Artig er det.

Uffda....har nå rock`n roll-ordet øvd seg på trommene igjen. Jeg låser dem alltid bort om natta,
men det fant tydeligvis nøklene på det hemmelige stedet. Jeg skal ta en prat på kammerset med det.
Det blir Tre strafferunder uten nistepause på deg i dag, Ordet! :nei:                  Stakkars mia. 🌹 

:fnise:

takk!ble litt bedre etter mat og drikke :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pleier å være medisin i seg selv det. Kan du love å kose deg med noe litt ekstra godt? :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

729547054f0298b6b418142b2f2c32da.jpg 
  Noen som kan gjøre sin magi og "se" hva dette egentlig er?  :lur:  Jeg vet det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (35 minutter siden):

Pleier å være medisin i seg selv det. Kan du love å kose deg med noe litt ekstra godt? :jepp: 

Det kan jeg. Hvis du også gjør det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare *sjekkesjekke* et eple...og...en yoghurt tilgjengelig i dag, men neste lørdag
er det tid for å åpne slusen til iskrem og godis. :nigo:  DA skal jeg ta igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...