Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

...ehh...jeg...blir..... :kvalm: av sånt, tante cc.  - Ordet det grønne 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil ikke anbefale å spise en hel pose marshmallows på en kveld, med mindre man har lyst til å bli kvalm. Hilsen en som har lært for en liten stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne har vi forsøkt å like fordi alle andre skulle grille dem...men det var bare fryktelig vondt. Brent.
Glovarmt og seigt. De som ikke er grillet er heller ikke no gode.  - Ordet og Hoppe er enige her. :jolie: :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og Hoppe fantaserer om å legge seg i "hengekøen" og la verden gå sin skjeve gang. :sove:  ( :fnise: ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble ikke noen too good to go på meg, så jeg svinset innom 7eleven istedenfor: kyllingnudler oppvarmet i butikken og spist utendørs i kuling og regn; det må da kunne gå under betegnelsen friluftsliv, selv om det var på asfalt i byen. :jepp: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtten og Ordet er mitt...jeg regner med at jeg får støtte på det også da? :nigo: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er straks ett år siden korona ble et ord i vokabularet; en liten gave til den som vil ha. 
Vi har finskjært i forumets kunsthall...Ordet, Jerri og jeg. Pluss noen til. :biggrin: De er fine altså...syns jeg.
    carved-candle-art-5.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

IMG_4212-1200x640.jpg
....og litt ekstra om magen fremdeles skulle være sånn litt halvslunken. :spise: 
smorbrod2.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
On 3/11/2021 at 9:13 AM, Hoppetaujenta said:

Siden det er straks ett år siden korona ble et ord i vokabularet; en liten gave til den som vil ha. 
Vi har finskjært i forumets kunsthall...Ordet, Jerri og jeg. Pluss noen til. :biggrin: De er fine altså...syns jeg.
    carved-candle-art-5.jpg

Sånne lys er stilige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83 skrev (14 timer siden):

Stopp? 

@mia83: Hva? Ble det for mye mat? :klo: 

Mrs. Random Nick skrev (11 timer siden):

Sånne lys er stilige!

Ja, jeg syns faktisk det. For fine til å brennes liksom. Stas-stearinlys i finstua...som jeg ikke har. :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...