Bellalala Skrevet 27. februar 2021 #202521 Del Skrevet 27. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Sjampis...til et lite umyndig Ord....wut?!? Shhhhhhh, jeg sa jeg var 18 - Ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar 2021 #202522 Del Skrevet 27. februar 2021 Bellalala skrev (1 minutt siden): Shhhhhhh, jeg sa jeg var 18 - Ordet Du er mentalt helt oppe i åtte år på en veldig god dag.....du får kun drikke sjampanjeBRUS! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airman Skrevet 27. februar 2021 #202523 Del Skrevet 27. februar 2021 mia83 skrev (1 time siden): Her var det -2 kl 7 i dag Kan sove med åpen vindu og våkne til fuglekvitter og ekorn i vinduskarmen.. Fin årstid vi går inn i snart 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airman Skrevet 27. februar 2021 #202524 Del Skrevet 27. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Du er mentalt helt oppe i åtte år på en veldig god dag.....du får kun drikke sjampanjeBRUS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellalala Skrevet 27. februar 2021 #202525 Del Skrevet 27. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Du er mentalt helt oppe i åtte år på en veldig god dag.....du får kun drikke sjampanjeBRUS! Men tante sa jeg fikk lov! - ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar 2021 #202526 Del Skrevet 27. februar 2021 Airman skrev (13 minutter siden): Hehe...du kan jo få drikke så myevoksenbobler som du bare vil. Det er helt i orden. Bellalala skrev (12 minutter siden): Men tante sa jeg fikk lov! - ordet Hvis vi snakker sånn så kommer Ordvernet og omplasserer deg...det vil du vel ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. februar 2021 #202527 Del Skrevet 27. februar 2021 Bellalala skrev (42 minutter siden): Heldiggris! Skulle gjerne hatt +15 isteden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. februar 2021 #202528 Del Skrevet 27. februar 2021 Airman skrev (23 minutter siden): Kan sove med åpen vindu og våkne til fuglekvitter og ekorn i vinduskarmen.. Fin årstid vi går inn i snart 🙂 Nei takk her er alle luker skalket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellalala Skrevet 27. februar 2021 #202529 Del Skrevet 27. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Hehe...du kan jo få drikke så myevoksenbobler som du bare vil. Det er helt i orden. Hvis vi snakker sånn så kommer Ordvernet og omplasserer deg...det vil du vel ikke? Ikke Ordvernet! Jeg drakk jo bare et par glass, jo! - Ordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellalala Skrevet 27. februar 2021 #202530 Del Skrevet 27. februar 2021 mia83 skrev (1 minutt siden): Skulle gjerne hatt +15 isteden Og her drømmer man om feriehus i de kaldeste deler av Canada 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airman Skrevet 27. februar 2021 #202531 Del Skrevet 27. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Hehe...du kan jo få drikke så myevoksenbobler som du bare vil. Det er helt i orden. Hvis vi snakker sånn så kommer Ordvernet og omplasserer deg...det vil du vel ikke? Mnja, tror kanskje jeg bør være litt forsiktig med alkohol, men det er vi jo, sååh. Host. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. februar 2021 #202532 Del Skrevet 27. februar 2021 Bellalala skrev (4 minutter siden): Og her drømmer man om feriehus i de kaldeste deler av Canada 😂 Oi jeg var i Canada i mars/april for noen år siden. Meter-tjukk is så da ble det pilking. Og isbor med startsnor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellalala Skrevet 27. februar 2021 #202533 Del Skrevet 27. februar 2021 mia83 skrev (Akkurat nå): Oi jeg var i Canada i mars/april for noen år siden. Meter-tjukk is så da ble det pilking. Og isbor med startsnor Ahh, kunne ha vært egnet til å sjekke meg opp for livet ut, den setningen der! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar 2021 #202534 Del Skrevet 27. februar 2021 Bellalala skrev (4 minutter siden): Ikke Ordvernet! Jeg drakk jo bare et par glass, jo! - Ordet De ligger og lurer mellom innleggene her, så pass på... Det var +25,7 i solveggen min i går. Det kommer så altfor brått for meg dette her. Jeg vil helst ha en lang vår, men pluteslig står den som en vegg foran meg...fryktelig varmt. Vanskelig å kle seg passelig nå fremover. Airman skrev (2 minutter siden): Mnja, tror kanskje jeg bør være litt forsiktig med alkohol, men det er vi jo, sååh. Host. 🙂 Det er bra. Jeg tror på deg. Et godt eksempel til etterfølgelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellalala Skrevet 27. februar 2021 #202535 Del Skrevet 27. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): De ligger og lurer mellom innleggene her, så pass på... Ehh ... det var tante Bella som tvang meg til å drikke! - Ordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airman Skrevet 27. februar 2021 #202536 Del Skrevet 27. februar 2021 mia83 skrev (9 minutter siden): Nei takk her er alle luker skalket Ja, Tryggest det, en vet jo aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airman Skrevet 27. februar 2021 #202537 Del Skrevet 27. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): De ligger og lurer mellom innleggene her, så pass på... Det var +25,7 i solveggen min i går. Det kommer så altfor brått for meg dette her. Jeg vil helst ha en lang vår, men pluteslig står den som en vegg foran meg...fryktelig varmt. Vanskelig å kle seg passelig nå fremover. Det er bra. Jeg tror på deg. Et godt eksempel til etterfølgelse. Rett og slett eksemplarisk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar 2021 #202538 Del Skrevet 27. februar 2021 Bellalala skrev (19 minutter siden): Ehh ... det var tante Bella som tvang meg til å drikke! - Ordet Tvang? Det tror jeg ikke helt på, for jeg har hørt fortellinger om deg på besøk hos onkel Jerri og han har litt viderekomne erfaringer med flydium og du har fått lov til å nippesmake der, men serienippet helt på egenhånd da han snorket middag og da ble du helt spirrsvipp og kokkelerte så kraftig på prøvekjøkkenet at alle eggsene ble brukt opp og havnet også alle andre steder som ikke var steikepanne eller gryte. Det husker jeg veldig godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellalala Skrevet 27. februar 2021 #202539 Del Skrevet 27. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Tvang? Det tror jeg ikke helt på, for jeg har hørt fortellinger om deg på besøk hos onkel Jerri og han har litt viderekomne erfaringer med flydium og du har fått lov til å nippesmake der, men serienippet helt på egenhånd da han snorket middag og da ble du helt spirrsvipp og kokkelerte så kraftig på prøvekjøkkenet at alle eggsene ble brukt opp og havnet også alle andre steder som ikke var steikepanne eller gryte. Det husker jeg veldig godt. Ehh ... det husker ikke jeg noe av, atte - Ordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StringString1 Skrevet 27. februar 2021 #202540 Del Skrevet 27. februar 2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå