Bellalala Skrevet 6. februar 2021 #201921 Del Skrevet 6. februar 2021 Virker like trivelig som Hoppetaujenta, du, og det sier ikke rent lite. Ang siste ord, så vinner jeg, siden jeg har bursdag i dag. 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. februar 2021 #201922 Del Skrevet 6. februar 2021 " tru omatte Tante @Bellalala har finni bøkene om fæle ting somatte jærri abnefallte? Hæ? " - Ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellalala Skrevet 6. februar 2021 #201923 Del Skrevet 6. februar 2021 De bøkene skal jeg finne snart, ja. Og drikke litt vin. Ordet beholdes her, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. februar 2021 #201924 Del Skrevet 6. februar 2021 Bellalala skrev (3 minutter siden): Virker like trivelig som Hoppetaujenta, du, og det sier ikke rent lite. Ang siste ord, så vinner jeg, siden jeg har bursdag i dag. 🥳 Å. Takk. Gratulerer så mye med dagen... Men... Ordet er mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. februar 2021 #201925 Del Skrevet 6. februar 2021 Bellalala skrev (4 minutter siden): De bøkene skal jeg finne snart, ja. Og drikke litt vin. Ordet beholdes her, det. Fint. De er sterke og viktige. Gjør det...kos deg og ha Ordet (mitt) på lån. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellalala Skrevet 6. februar 2021 #201926 Del Skrevet 6. februar 2021 (endret) Jerry Lee skrev (4 minutter siden): Å. Takk. Gratulerer så mye med dagen... Men... Ordet er mitt. Takk, takk! Spiser kake også, som jeg prøver å holde pusekatt borte fra her. Ordet var mitt ja, sa du? 💖 Endret 6. februar 2021 av Bellalala 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. februar 2021 #201927 Del Skrevet 6. februar 2021 Bellalala skrev (4 minutter siden): Takk, takk! Spiser kake også, som jeg prøver å holde pusekatt borte fra her. Ordet var mitt ja, sa du? 💖 La nå Katt få kake, da. Og Ordet (mitt) ...som du bare låner (!!!) liker kake, også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellalala Skrevet 6. februar 2021 #201928 Del Skrevet 6. februar 2021 Kan da får kake, du også, den er like god som den er fin (og rosa!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. februar 2021 #201929 Del Skrevet 6. februar 2021 Bellalala skrev (3 minutter siden): Kan da får kake, du også, den er like god som den er fin (og rosa!) Takk. Tar en liten bit 😉 " å jeg tar en schwære bit... " - Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellalala Skrevet 6. februar 2021 #201930 Del Skrevet 6. februar 2021 Vel fortjent! Uff, nå sølte jeg vin på dyna mi her, sitter med den i sofaen og ser Emily in Paris på netflix, så ordet er fremdeles mitt litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. februar 2021 #201931 Del Skrevet 6. februar 2021 Bellalala skrev (8 minutter siden): Vel fortjent! Uff, nå sølte jeg vin på dyna mi her, sitter med den i sofaen og ser Emily in Paris på netflix, så ordet er fremdeles mitt litt til. Er Ordets nyeste Tante kanskje ikke helt i vater etter feiring? Og Ordet liker seg nok der under dyna di kjenner jeg det rett. " kjeften på'rei'a jærri... 😜 " - Ordet. Men tøys litt til side... håper du finner bøkene jeg nevnte i andre tråden. Mulig Ottosen kan bli vrien. Tung og viktig dokumentasjon på grusomheter alle jeg nevnte. Magnussons er spesielt ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellalala Skrevet 6. februar 2021 #201932 Del Skrevet 6. februar 2021 Ordet nyeste tante er helt i vater (tror hun, i hvert fall), men tom for vin, nå. Og kake. Liker denne "Jærrien", jeg. Og joda, stol på det, du. Er det noe jeg ikke tøyser om, så er det bøker jeg skal lese. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellalala Skrevet 6. februar 2021 #201933 Del Skrevet 6. februar 2021 Men nå må noen andre overta ordet litt, for nå hopper jeg i seng, omsider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. februar 2021 #201934 Del Skrevet 6. februar 2021 Bellalala skrev (4 minutter siden): Ordet nyeste tante er helt i vater (tror hun, i hvert fall), men tom for vin, nå. Og kake. Liker denne "Jærrien", jeg. Og joda, stol på det, du. Er det noe jeg ikke tøyser om, så er det bøker jeg skal lese. Jeg ser Magnusson er å oppdrive. Finner du den ikke har jeg en til overs du kan få. Men Ottosen finner jeg ikke. Og mine gir jeg ikke bort. Ottosen satt i 7 tyske leire og brukte resten av sitt liv til forskning og dokumentasjon på hva som skjedde i de ulike leirene. Men...dette hører ikke hjemme i tullemorotråd. Det får bli et annet sted. Kanskje din tråd om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. februar 2021 #201935 Del Skrevet 6. februar 2021 Bellalala skrev (4 minutter siden): Men nå må noen andre overta ordet litt, for nå hopper jeg i seng, omsider. God søvn og fine drømmer. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2021 #201936 Del Skrevet 6. februar 2021 Håper de gode ønskene gikk til noen som kunne bruke dem, for det ble ikke meg gitt....ordet er mitt litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. februar 2021 #201937 Del Skrevet 6. februar 2021 Morn Og gratulerer til alle samer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2021 #201938 Del Skrevet 6. februar 2021 (endret) Javisst stemmer vi i en glad gratulasjon til alle samer i hele verden, men dem på KG spesielt, siden det kun er dem som leser dette her. Jeg har heist flagget på alle stengene i forumomgivelsene. Bidos er ferdiglaget og blir servert til lønsj. Endret 6. februar 2021 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. februar 2021 #201939 Del Skrevet 6. februar 2021 Men jeg håper de ikke feirer for mye.....er jo denne koronaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2021 #201940 Del Skrevet 6. februar 2021 De har da plass nok mange steder til å holde god avstand. Ordet var med meg til "sameland" en gang og likte seg veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå