Jerry Lee Skrevet 7. mai 2018 #177841 Del Skrevet 7. mai 2018 Å...idiotOrd!! 🙈 Spis heller "skosålene" noen kasta til deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2018 #177842 Del Skrevet 7. mai 2018 Ok...de er kjempegode! - ordet *tyggtygg* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2018 #177843 Del Skrevet 7. mai 2018 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hoppen har aldri smakt det fremdeles for det var aldri en mat i hennes barndomskjøkken. Da anbefales Dronning Særpåmat å mekke seg Terteskjell med fiskepudding, tjukk hvit saus, reker, erter og gulrøtter. Velbekomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2018 #177844 Del Skrevet 7. mai 2018 Sånne ting må lages av noen som kan det og gis meg som gavemiddag først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 7. mai 2018 #177845 Del Skrevet 7. mai 2018 (endret) Synes jeg så noe om dronning og mat og diverse over her, og begynte øyeblikkelig å drømme om en vestlandsdessert. Man leser det man vil lese, tror jeg. Endret 7. mai 2018 av Kruset 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 7. mai 2018 #177846 Del Skrevet 7. mai 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Nå ser jeg for meg B-mamaen og en fyr fra Jamaica med rødlig beard...m.m. Jeg tror jeg bør spise nå for jeg tenker så mye rart på tom mage. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2018 #177847 Del Skrevet 7. mai 2018 19 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Sånne ting må lages av noen som kan det og gis meg som gavemiddag først. Men snille deg...kan du lage hvit saus er jo det meste gjort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 7. mai 2018 #177848 Del Skrevet 7. mai 2018 Mmm hvit saus. Nå kom jeg på en rett bestemor alltid lagde. Terteskjell!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2018 #177849 Del Skrevet 7. mai 2018 4 minutter siden, Bonusmammaen skrev: Mmm hvit saus. Nå kom jeg på en rett bestemor alltid lagde. Terteskjell!! Kremt. Er jo det som besnakkes her, da... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 7. mai 2018 #177850 Del Skrevet 7. mai 2018 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Kremt. Er jo det som besnakkes her, da... Ooops.. fikk ikke med meg det over her🙈 Da tenkte vi forøvrig likt da. Det er veldig godt! Tror ikke jeg har spist det siden jeg var en bitteliten bonusmamma 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2018 #177851 Del Skrevet 7. mai 2018 1 minutt siden, Bonusmammaen skrev: Ooops.. fikk ikke med meg det over her🙈 Da tenkte vi forøvrig likt da. Det er veldig godt! Tror ikke jeg har spist det siden jeg var en bitteliten bonusmamma Stemor på 6 år? (()) - Ja, jeg syns det er nydelig mat. Og lettvint. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 7. mai 2018 #177852 Del Skrevet 7. mai 2018 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Stemor på 6 år? (()) - Ja, jeg syns det er nydelig mat. Og lettvint. På den tiden var jeg stemor til dukker så klart å øvde meg på rollen jeg er i dag. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2018 #177853 Del Skrevet 7. mai 2018 Akkurat nå, Bonusmammaen skrev: På den tiden var jeg stemor til dukker så klart å øvde meg på rollen jeg er i dag. 😂 Veldig bra! Da gjør du nok en god jobb nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2018 #177854 Del Skrevet 7. mai 2018 Men Ordet står her med furteleppe, og sparker meg på leggen. Så jeg får begynne på sausen. Ha det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 7. mai 2018 #177855 Del Skrevet 7. mai 2018 Beklager digresjon og konsentrasjon ... alt som ender på on er jeg litt i tåka på i dag. Eh.. tror jeg Over til terteskjellet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2018 #177856 Del Skrevet 7. mai 2018 9 minutter siden, Bonusmammaen skrev: Beklager digresjon og konsentrasjon ... alt som ender på on er jeg litt i tåka på i dag. Eh.. tror jeg Over til terteskjellet Nettopp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 7. mai 2018 #177857 Del Skrevet 7. mai 2018 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Hmm...jeg tror ordet har fått med seg det aller meste hos en av sine onkler og den andre drikker blod på regelmessig basis - jeg sier ikke mer. O - Det ligger jo i biologiens AB(C)! Med sine positive og negative sider. 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Nå ser jeg for meg B-mamaen og en fyr fra Jamaica med rødlig beard...m.m. Jeg tror jeg bør spise nå for jeg tenker så mye rart på tom mage. Da bør du flytte deg unna magen du sitter på, eller go @Nietsoj noe å spise. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 7. mai 2018 #177858 Del Skrevet 7. mai 2018 God natt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2018 #177859 Del Skrevet 7. mai 2018 Jeg syns liksom at det mangler poteter til saus, men det hører kanskje ikke med i den skjelleretten? Bortsett fra det aner jeg ingenting og ordet er mitt for atte nå går jeg og legger meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 7. mai 2018 #177860 Del Skrevet 7. mai 2018 Siden alle andre har forlatt tråden for natten, tar jeg ordet. Siste avgang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå